פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקה של מקרר LG לפני יותר מ24 ימיעסקים שלא סופקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הבושם 7 אשדוד כתובת:
סניף אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

ברצוני להתלונן על עיסקה שבוצעה לפני יותר מחודש מעל 24 ימי עסקים ועדין לא סופקה.
נקנתה בחנות טרקלין חשמל באשדוד רחוב הבושם 7
הזמנה מספר 17267327
GR-B238JTA-T 645 Liter
מקרר שלוש דלתות בתאריך 27/04/2012
ראוי לצין שהעסקה בוצעה במזגרת המבצע של המדינה בו מחויבים לספק תוך 21
ימי עסקים


אני רוצה גם להתלונן על השרות הגרוע של אדון מוריס מהחנות שמספר לי כל מיני תירוצים שונים מדוע עדין לא קיבלתי את המקרר
צוחק לי בפנים ושולח אותי הלוך ושוב עם איומים שאני יכול לבטל את העיסקה
והיןם בתאריך 01.062012 מודיע לי שזה יקח עוד 10 ימי עסקים!
יש לציין שבכול פעם שפניתי אליו סיפר לי שהיןם מחר יתקשרו אליי לתאום מועד אספקה!

אבקש את עזרתכם הדחופה לפני שאני מחליט לבטל באמת את העיסקה שלא עומדת במיבחן זמני האספקה והשרות.
בכבוד רב

אביאני אייל
עלבון סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
הלקוחה ביצעה רכישת מקרר במסגרת מבצע המרת מקררים אשר יזם,משרד
התשתיות.
אספקות המקררים מתבצעת ישירות מול היבואן אל מול משרד התשתיות.
המבצע הינו רחב היקף בשיתוף רשתות שיווק רבות,ידוע על זמני אספקה ארוכים מעט.
בשל העומס חלוקת המקררים מתבצעת באופן מסודר ע"פ רשית משרד התשתיות כפי שמועברת ליבואן לאחר אישור ההזמנה..
לא הובטחו ימי אספקה-שבועיים.
תגובה:
לאור בקשתינו אל מול היבואן.
תואמה אספקה מהירה ללקוח .
בוצעה שיחת שביעות רצון עם הלקוח.
גמר טיפול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה