פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח ברכישת מזגן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום ב15.05.2011 רכשתי מזגן מחברת טרקלין חשמל , העסקה בוצעה על ידי מוכן בשם אושרה כהן, מס הזמנה 17278000 , לפני הרכישה התעניינתי במוצר יעיל מבחינת צריכת חשמל אז שאלתי מה הדירוג של המוצר , הנציגה ציינה שזה דירוג C שפתחנו את המוצר בבית יצא שזה דירוג E פניתי לשירות לקוחות של החברה להגיש תלונה, חזרה נציגה שמסבירה לי שדירוג E עדיף על C הוצאה אותי מטומטם שלא מבין מה זה דירוג אפילו מנסה לשכנע אותו שהדירוג הולך הפוך , רכשתי את המוצר שלהם שלמתי תשלום ראשון סחבו כמה ימים כדי להעביר את 14 יום להחזרת מוצר ,
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת מוצר או פיצוי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
הצרכן רכש מזגן עם דירוג אנרגטי C.
בעת המכירה לא נמסר ללקוח על דירוג אנרגטי אחר.
לאחר התקנת המזגן באופן פרטי-פנה הלקוח אליכם-חודש מיום המכירה!
אין אפשרות לבטל עסקה.
תגובה:
שוחחנו עם הלקוח-הוסבר והובהר לו העניין.
גמר טיפול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה