הטעית לקוח ברכישת מזגן |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
טבריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום ב15.05.2011 רכשתי מזגן מחברת טרקלין חשמל , העסקה בוצעה על ידי מוכן בשם אושרה כהן, מס הזמנה 17278000 , לפני הרכישה התעניינתי במוצר יעיל מבחינת צריכת חשמל אז שאלתי מה הדירוג של המוצר , הנציגה ציינה שזה דירוג C שפתחנו את המוצר בבית יצא שזה דירוג E פניתי לשירות לקוחות של החברה להגיש תלונה, חזרה נציגה שמסבירה לי שדירוג E עדיף על C הוצאה אותי מטומטם שלא מבין מה זה דירוג אפילו מנסה לשכנע אותו שהדירוג הולך הפוך , רכשתי את המוצר שלהם שלמתי תשלום ראשון סחבו כמה ימים כדי להעביר את 14 יום להחזרת מוצר ,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת מוצר או פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|