|
|
|
|
|
|
מועד הספקה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר מדגם LG GR-299 והובתח לי בתאריך הספקה04.06 חיכיתי בבית כל היום ובשעה 13.30 חייגתי לחנות ונאמר לי שהנהג מחכה להעמיס ואז ימשיך בדרכו אליי אך בשעה 15.30 קיבלתי טלפון שהמקרר לא יגיע ומאותו הרגע עשרות טלפונים ומיילים והבטחןת ומועדי סרק ורק לאחר עשרה ימים קבלתי את המקרר ואז פניתי לחנות וביקשתי לפצות אותי על יום המתנה ומנהל החנות שיטה בי הלוך ושוב בטענות שונות בכך פתר את עצמו בלי לזכות אותי בגין יום עבודה
|
פיצוי או כספי או מוצר שווה ערך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביבה רזון - אחראית שי |
שם ותפקיד: |
הטיפול הועבר לבדיקה אל מול היבואן-מוצר לא היה במלאי,אך הרשת לא עודכנה. |
תגובה: |
מנהל המותג החליט,לפנים משורת הדין,כמחווה שירותית,לספק ללקוח מטחנת קפה /תבלינים כפיצוי.
לקוח מעודכן-לשביעות רצונו.
גמר טיפול.
|
פתרון: |
|
|
|