פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בחלק מהמקרר, שתי הזמנות שונות, זלזול וחוסר התייחסות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חיים סוטין 4 א.ת. פתח תקוה כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על סניף טרקלין בפתח-תקוה – חוסר חלק במקרר חדש זלזול וחוסר תגובה.
יש לי 2 הזמנות , מספר הזמנה זהה, סכום שונה, דגם שונה - מצ"ב עותק משניהם.

בתאריך 17.6.2012 רכשתי מקרר LG דגם GM749VTCA/-T- - הפוך525 ליטר טיטניום, בחנות טרקלין חשמל
סניף פתח תקוה, רחוב חיים סוטין 4 אזור התעשיה סגולה.
1. המקרר היה מתצוגה. שילמתי במזומן סך של 3,750 ₪ (מצ"ב קבלה)
2. שילמתי את מלוא הסכום ועוד באותו יום הובא המקרר לביתי.
(המובילים היו גסי רוח, עשו נזק בחדר המדרגות ורבו בצרחות עם השכנים).
3. עם הגעת המקרר לביתי התברר כי פאנל המקרר חסר.
4. התקשרתי לחנות ושאלתי מדוע לא נאמר לי דבר על כך בחנות.
5. התשובה היתה, לא שמנו לב, לא ידענו.
6. ביקשתי לקבל את הפאנל למקרר ובתגובה הופניתי לחברת השירות שהיא
7. "דיגיטל סרווס" DIGITAL SERVICE מרחוב הסדן 3 אזור התעשיה חולון 58117

פניתי טלפונית לחברת השרות ותגובתם היתה: בוודאי, אין בעיה, הביקור בתשלום גברת.
הסברתי כי המקרר חדש והגיע אלי זה עתה כשהוא נטול פאנל.
נבדוק, אמרה לי הגברת, וסגרה את הטלפון.
טלפנתי שוב לחנות טרקלין וביקשתי לדעת מה קורה ומדוע אני נדרשת לשלם עבור הפאנל.
אל תדאגי, אנחנו נטפל בזה, נאמר לי ע"י אלכס, המוכר שעשה איתי את עסקת הקניה.
למחרת התקשרו מחברת השרות והודיעו לי שיחליפו לי פאנל אבל רק בעוד חודשיים, כי אין להם במלאי.
ניסיתי להסביר לבחורה שדיברה עימי בטלפון שלא מדובר על החלפה, אלא על פאנל חדש, שהיה חסר בעת הקניה.
גברת, היא אמרה לי, תפני לחנות.
פניתי שוב לחנות, ותגובת המוכר אלכס שענה לי בטלפון, היתה: דיברנו איתם והם יתקשרו אלייך.
ביקשתי לדעת עם מי הוא דיבר ומי אמור לטפל בענין. תשובתו היתה: את לא יכולה לדבר עם מי שאני דיברתי. רק אני.
המתנתי יום ולמחרת התקשרתי שוב לטרקלין ואמרתי: תחזירו לי במזומן את עלות הפאנל או קנו אתם מחברת השרות פאנל ואני אבוא לקחתו.
בסדר, בסדר, היתה תגובתו של אלכס.
כל זה נכון ל 19.6.2012.
מאז לא שמעתי מאף אחד, לא מהחנות ולא מחברת השרות.

1. האחריות על אספקת מוצר בשלמותו חלה על המוכר ועליו אני מטילה את האחריות.
2. אני דורשת אספקת פאנל למקרר ו/או לחילופין עלות פאנל כולל עלות הטכנאי.
3. הזלזול מרגיז אותי ברמות על ואין לי כוונה לעבור על כך בשתיקה.
4. ריח מצחין עולה באפי משתי ההזמנות, דגם שונה, מחיר שונה!!!
אני יכולה להעביר אליכם עותקים של שתי ההזמנות ועותק של הקבלה ע"ס 3,750 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
אני דורשת אספקת פאנל למקרר ו/או לחילופין עלות פאנל כולל עלות הטכנאי. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה-אחראית שרות לקוח שם ותפקיד:
תלונת הצרכנית נבדקה והועברה לטיפול דחוף אל מול השירות של היבואן. תגובה:
ב-03/07/12-סופק ללקוחה פנל חדש.
גמר טיפול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה