|
|
|
|
|
|
אי-מסירה מסמך שהובטח |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
עפולה מתחם עמק סנטר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פונה שוב אליכם לוקינוק יוסיף בקשר לתלונה נגד טרקלין חשמל סניף עפולה(עמק סנטר),הזמנה מס. 17144377 .
התשובה שקיבלתי דרככם לתלונתי מס. 75378/29.05.2012 (אביבה-אחראית שרות לקוחות טרקלין חשמל בע"מ),הייתה:
בעניין ת. אחריות שלדברי הלקוח -עדיין לא קיבל. מנהל שירות לקוחות של היבואן-"ראלקו"-שלח לו ת.אחריות למדחס בדואר-באופן אישי! בכל מקרה ,האחריות למדחס מעודכנת בשירות ראלקו. במידה והצרכן מעוניין לברר זאת-טלפון השירות-03-6508282. נשמח לעמוד לרשותו בכל עת. גמר טיפול
חיכיתי בסבלנות חודש ימים ולמרות ההבטחה,עדיין התעודה לא הגיעה.
אני מבקש בכל לשון של בקשה שתעזרו לי לפתור את הבעיה .
אני מודה לכם מעמק לבי על תמיכתכם המסורה.
לוקינוק יוסיף
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביבה רזון-אחראית שירו |
שם ותפקיד: |
לפי דברי יבואן -כבר נשלחה התעודה.
ביקשתי לשלוח בשנית |
תגובה: |
היבואן אמר שישלח העתק לצרכן ,שוב. |
פתרון: |
|
|
|