פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-מסירה מסמך שהובטח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה מתחם עמק סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:

פונה שוב אליכם לוקינוק יוסיף בקשר לתלונה נגד טרקלין חשמל סניף עפולה(עמק סנטר),הזמנה מס. 17144377 .
התשובה שקיבלתי דרככם לתלונתי מס. 75378/29.05.2012 (אביבה-אחראית שרות לקוחות טרקלין חשמל בע"מ),הייתה:


בעניין ת. אחריות שלדברי הלקוח -עדיין לא קיבל. מנהל שירות לקוחות של היבואן-"ראלקו"-שלח לו ת.אחריות למדחס בדואר-באופן אישי! בכל מקרה ,האחריות למדחס מעודכנת בשירות ראלקו. במידה והצרכן מעוניין לברר זאת-טלפון השירות-03-6508282. נשמח לעמוד לרשותו בכל עת. גמר טיפול

חיכיתי בסבלנות חודש ימים ולמרות ההבטחה,עדיין התעודה לא הגיעה.
אני מבקש בכל לשון של בקשה שתעזרו לי לפתור את הבעיה .
אני מודה לכם מעמק לבי על תמיכתכם המסורה.

לוקינוק יוסיף
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שירו שם ותפקיד:
לפי דברי יבואן -כבר נשלחה התעודה.
ביקשתי לשלוח בשנית
תגובה:
היבואן אמר שישלח העתק לצרכן ,שוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה