פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המקרר הגיע תקול< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו מקרר בהתחלת מאי המקרר הגיע ביולי ולא הוזכר זמן המתנה ארוך כל כך,הכסף על המוצר שנקנה(מקרר) שולם מיידית.
המקרר הגיע והוא אינו פועל כמקרר אלא כתנור ומוציא חום מדפנות המקרר. פנינו אל מקום הקנייה של המקרר ואמרנו להם שאני רוצים להחליפו, הגיע טכנאי שקבע כי המקרר תקין וזה הסוג של המקרר, לאחר מכן פנינו שוב אל מקום הקנייה כדי להחליף את המקרר ואנרו לנו שזה בלתי אפשרי מכיוון שהמקרר בשימוש,בנוסף לזה אנחנו אנשים מבוגרים שסך הכל רצו מקרר חדש ולא ייחסו שום רצינות בדברנו לגבי המקרר עד שבני דיבר איתם.
מקרר לא אמור להוציא חום כל כך גבוה מדפנותיו זה לא צריך להיות ככה ובחברה אוצרים שזהו סוג המקרר(תנור) אנו דורשים להחליף את המקרר בחדש או לקבל החזר כספי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקרר פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה