פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחכים למקרר שלא סופק למעלה מחודשיים-היום 29.7.12 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
התעשיה 10 תלפיות ירושלים כתובת:
124 ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו מקרר SHARP בתאריך 29,5,12 בטרקלין חשמל בסניף ירושלים בתלפיות, עד היום 29.7.12 המקרר לא סופק. לפני כשבוע הגעתי בפעם השלישית לחנות, הצגתי את עצמי כמחפש מקרר, אמרתי להם אני רוצה דגם מסוים[ אותו דגם שקנינו לפני חודשים], אמרו לי הנה זה זה, שאלתי יש במלאי, בדקו במחשב ואמרו שכן. שאלתי כמה ימים יגיע, אמרו תוך כמה ימים. לבסוף אמרתי שאני לא באמת צריך כי כבר אני מחכה למקרר הזה כבר חודשים. הבטיחו שהמקרר יגיע עוד השבוע, אותם שקרים והבטחות במשך כל החודשים האלה. היום פניתי לראלקו יבואנית המקרר- אמרו שיחזרו ולא עשו זאת, בהנהלת טרקלין חשמל הבטיחו לחזור ולא חזרו. ואותה חנות ממשיכה כרגיל למכור לאנשים מוצרים שלא קיימים, הבטחות באוויר שקל מאוד להסיר אחריות מהם. אשמח אם דרכם נוכל לקבל את המקרר שהתשלום עליו דרך אגב כמעט ונשלם
כספי סוג הנזק :
הגעת המקרר מיד או החזרה כספית+עוגמת נפש פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית קשרי שם ותפקיד:
הצרכנית ביצעה רכישת מקרר שארפ ,במסגרת מבצע יבואן-ראלקו-ע"פ תקנון מבצע זה,אספקת מקררים עד 60 ימי עסקים.
המבצע פורסם בתקשורת/בשילוט בסניף.
תגובה:
מקרר סופק,בטרם תמו 60 ימיעסקים-אושר בשיחה טלפונית עם בעלת ההזמנה-שרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה