פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שואב אבק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון אורות עור עקיבא כתובת:
אורות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפניאבקת פני כשנה וחצי רכשתי שואב אבק של חברות הובר. מסניף טרקלין אור עקיבא. במעמד הקנייה הבטיחו לי כי יש למכשיר אחריות של שלוש שנים.
לפני כחודש וחצי השואב הפסיק לשאוב מהמוט ושאב רק מאזור החובט. פניתי לסניף הם אמרו לי שאכן יש לי אחריות. אך אין להם עמדת שירות ויש לקחת את השואב לסניף טרקלין בחדרה ( קניון לב חדרה).
רק לאחר שבועיים יצרתי קשר לדעת מה קורה עם השואב הם נתנו לי את מס׳ הטלפון של חברת השרות. שם לתדהמתי הודיע לנו כי עלות התיקון הוא כ 550 ₪.
ושאחריו על המכשיר היא רק שנה. ואילו האחריות לשלוש שנים היא רק על המנוע.
בקשתי לדעת עבור מה אני אמורה לשלם סכום שכזה, הם ענו לי שהם החליפו לי את הפאנל של המכשיר ואת הפילטרים( להזכירכם המכשיר רב בן שנה וקצת).
בקשתי שלא יחליפו את הפאנל ולא את הפלסטרים אך הם סירבו עוד בקשתי לקיים את הבטחתם כי יש לנו אחריות לשלוש שנים.
לא רוצה להלעיט אתכם שכל פעם אמרו לי שיש תקלה אחרת. לסיום לא הסכמתי לתיקון גדול כמובן שללא צורך והם לא היו מוכנים לתקן את המכשיר.
כספי סוג הנזק :
תיקון מידי אך ורק אתיון טכני ולא קוסמטי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות שם ותפקיד:
בבדיקת תלונת הצרכנית,נמצא כי רכשה שואב אבק עם שנת אחריות מלאה.\אחריות נוספת למנוע בלבד.
בפנייתי אל מול שירות היבואן לשם בדיקת כרטיס לקוחה,נרשם כי התקלה הנוכחית אינה קשורה לתקלה במנוע,שנת אחריות ראשונה מלאה-תמה.

תגובה:
בבדיקה מול השירות,ניתנה ללקוחה הנחה על התיקון.
לקוחה מוזמנת לפנות לשרות לקבלת אפשרות תיקון בתשלום +הנחה.
גמר טיפול
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה