|
|
|
|
|
|
אי קבלת חשבונית/תעודת אחריות לטלויזיה |
נושא התלונה: |
רוזנפלד ברוך |
שם/כינוי: |
יום שלישי 21 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
אתר אינטרנט |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשנו טלויזיה של סמסונג לפני כארבעה חודשים בתאריך 16/4/2012.
הובטח לנו שהחשבונית תגיע בדואר לאחר 60 ימי עסקים ושהחשבונית היא גם תעודת האחריות.
לפני כשבועיים התחלנו להתקשר באופו יום-יומי לשירות הלקוחות במטרה לבקש את החשבונית.
כל פעם ענתה נציגה שביקשה את הפרטים שלנו ואמרה ש"מישהו" יחזור אלינו. אך לאחר שבועיים אנחנו עדיין מחכים לאותו "מישהו".
כל מה שאנחנו רוצים זה את החשבונית שמגיעה לנו כחוק ונשמח אם נוכל לקבל עזרה דרך האתר הזה.
|
אי קבלת חשבונית |
סוג הנזק : |
שליחת חשבונית בדואר או בפקס או ישירות למייל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|