פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-מסירה מסמך שהובטח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה מתחם עמק סנטר כתובת:
עפולה מתחם עמק סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פונה שוב אליכם לוקינוק יוסיף בקשר לתלונה נגד טרקלין חשמל סניף עפולה(עמק סנטר),הזמנה מס. 17144377 .
התשובה שקיבלתי דרככם לתלונתי מס. 76603/03.07.2012 (אביבה-אחראית שרות לקוחות טרקלין חשמל בע"מ),הייתה:

"לפי דברי יבואן -כבר נשלחה התעודה. ביקשתי לשלוח בשנית"

למרות ההבטחה,עדיין התעודה לא הגיעה.
בדקתי מול "שרות מזור"את העניין ונמסר לי שגם במחשב שלהם לא מופיעה האחריות של 5 שנים עבור המדחס.
נתקלתי,לצערי,בשורה של רמאים ושקרנים מדרגה ראשונה גם בטרקלין וגם ברלקו.אני נחוש בדעתי להלחם עד הסוף עבור זכויותיי .

אני מבקש בכל לשון של בקשה שתעזרו לי לפתור את הבעיה .
אני מודה לכם מעמק לבי על תמיכתכם המסורה.

לוקינוק יוסיף

כתובת :
קיבוץ בית השיטה ת.ד. 419
מיקוד 10801
עוגמת נפש סוג הנזק :
מסירה של המסמך פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות שם ותפקיד:
ת. אחריות כבר נשלחה מזמן בדואר ע"י מנהל השירות של ראלקו. תגובה:
נשלחת שוב,צורפה אליי למייל-נשלחת גם מטעם שירות הלקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה