פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות חב' הובלות של טרקלין נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד ‏יום שני ח' תשרי תשע"ג
‏24 ספטמבר 2012

לכבוד
אתר תלונה

הנדון: שרות הובלה של חברת טרקלין חשמל

אני, הח"מ מעוניינת להביע את מורת רוחי משרות ההובלה של חברת טרקלין חשמל ועל התנהלותם.
בתאריך 12.9.12 רכשתי מכונת כביסה בחברת טרקלין חשמל בביג טבריה. את המכונה שלמתי בכרטיס אשראי, טלפונית והובטח לי כי לאחר חג ראש השנה תסופק המכונה.
אתמול, 23.9 התקשרו אליי מחברת ההובלות של טרקלין, חברת "הינשוף הקטן" ממושב עזריה ותיאמו איתי הגעה ב24.9 בין השעות 12-18!
בסביבות השעה 17:15 יצרנו קשר עם משרד ההובלה ובקשנו שיעדכנו אותנו לגבי שעת ההגעה. הנהג המוביל יצר קשר ב18:05, כמעט שעה אחר כך ובעזות מצח הודיע כי יגיע בסביבות 20-21, זאת לאחר שהמתנתי כבר שעות ארוכות בביתי ובטלתי תוכניות לצורך כך.
ב20:40 הגיעו שני מובילים, הם הכניסו את מכונת הכביסה לתוך הבית, הציצו על גרם המדרגות ואמרו לי כי אם ארצה שיעלו את המכונה אצטרך לשלם 70 ₪. אחר כך הוסיפו כי מדובר במדרגות ספירלה ולכן נדרש סכום כזה, כמובן סירבתי ומחיתי על כך שלא נאמר לי כלום על זה בחברה. הם השיבו כי זו לא בעיה שלהם וכי הנציגים שנתנו לי את האינפורמציה, עליהם חלה האחריות להעלות את המכונה.
הם יצאו בחופזה, לא לפני שמיהרו להחתים אותי על הטופס כדי שיוכלו להמשיך בדרכם.
הם סירבו להשאיר את שמם וניסיונותיי לתפוס את חברת טרקלין לא צלחו.
הנני רוצה לציין כי בשיחתי עם נציג טרקלין, גנור וכן עם נציגת חברת ההובלה נאמר לי כי עד 3 קומות לא אאלץ לשלם דבר. ציינתי בשיחה כי אני גרה בדירת קוטג' ויש להעלות את מכונת הכביסה למעלה, מעולם לא טרחו לשאול אותי לסוג המדרגות או לבעיה שעלולה להתעורר.
כרגע מכונת הכביסה עומדת ארוזה בסלון, אין מי שיעלה אותה למעלה. כמו כן אין לי אפשרות לתאם עם טכנאי עד שלא תועלה המכונה.
הנני רואה זו בחומרה רבה, נגרמה לי עוגמת נפש רבה החל מההמתנה לבואם עד הגעתם וכלה בהתנהלותם בתוך ביתי.
לטיפולכם אודה מאד,
בברכה,
צברי פנינה
חופית 17
קצרין, 12900
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
בבירור תלונת הצרכנית אל מול חברת ההובלות מטעם היבואן הרישמי-אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ,נמצא כי שעות ההגעה שנקבעות הינן שעות הגעה משוערות,מכיוון שמדובר במשאית ,בדרכים,ייתכן ויהיו עיכובים.
עם עיכוב,הנהג יוצר קשר עם הצרכן ומעדכנו.
לעניין דרישת גביית תשלום בגין העלאה במדרגות,הוסבר והובהר לצרכנית כי אצלה מדובר במדרגות ספירלה,לשם כך נדרש הרמת המוצר לגובה.אין מדובר בהעלאה רגילה,על כן הוצע לה בתשלום.
תגובה:
בסופו של יום,הצרכנית בחרה להעלות את המקרר באופן עצמאי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה