שרות חב' הובלות של טרקלין |
נושא התלונה: |
יום שני 24 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
טבריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בס"ד יום שני ח' תשרי תשע"ג
24 ספטמבר 2012
לכבוד
אתר תלונה
הנדון: שרות הובלה של חברת טרקלין חשמל
אני, הח"מ מעוניינת להביע את מורת רוחי משרות ההובלה של חברת טרקלין חשמל ועל התנהלותם.
בתאריך 12.9.12 רכשתי מכונת כביסה בחברת טרקלין חשמל בביג טבריה. את המכונה שלמתי בכרטיס אשראי, טלפונית והובטח לי כי לאחר חג ראש השנה תסופק המכונה.
אתמול, 23.9 התקשרו אליי מחברת ההובלות של טרקלין, חברת "הינשוף הקטן" ממושב עזריה ותיאמו איתי הגעה ב24.9 בין השעות 12-18!
בסביבות השעה 17:15 יצרנו קשר עם משרד ההובלה ובקשנו שיעדכנו אותנו לגבי שעת ההגעה. הנהג המוביל יצר קשר ב18:05, כמעט שעה אחר כך ובעזות מצח הודיע כי יגיע בסביבות 20-21, זאת לאחר שהמתנתי כבר שעות ארוכות בביתי ובטלתי תוכניות לצורך כך.
ב20:40 הגיעו שני מובילים, הם הכניסו את מכונת הכביסה לתוך הבית, הציצו על גרם המדרגות ואמרו לי כי אם ארצה שיעלו את המכונה אצטרך לשלם 70 ₪. אחר כך הוסיפו כי מדובר במדרגות ספירלה ולכן נדרש סכום כזה, כמובן סירבתי ומחיתי על כך שלא נאמר לי כלום על זה בחברה. הם השיבו כי זו לא בעיה שלהם וכי הנציגים שנתנו לי את האינפורמציה, עליהם חלה האחריות להעלות את המכונה.
הם יצאו בחופזה, לא לפני שמיהרו להחתים אותי על הטופס כדי שיוכלו להמשיך בדרכם.
הם סירבו להשאיר את שמם וניסיונותיי לתפוס את חברת טרקלין לא צלחו.
הנני רוצה לציין כי בשיחתי עם נציג טרקלין, גנור וכן עם נציגת חברת ההובלה נאמר לי כי עד 3 קומות לא אאלץ לשלם דבר. ציינתי בשיחה כי אני גרה בדירת קוטג' ויש להעלות את מכונת הכביסה למעלה, מעולם לא טרחו לשאול אותי לסוג המדרגות או לבעיה שעלולה להתעורר.
כרגע מכונת הכביסה עומדת ארוזה בסלון, אין מי שיעלה אותה למעלה. כמו כן אין לי אפשרות לתאם עם טכנאי עד שלא תועלה המכונה.
הנני רואה זו בחומרה רבה, נגרמה לי עוגמת נפש רבה החל מההמתנה לבואם עד הגעתם וכלה בהתנהלותם בתוך ביתי.
לטיפולכם אודה מאד,
בברכה,
צברי פנינה
חופית 17
קצרין, 12900
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
בבירור תלונת הצרכנית אל מול חברת ההובלות מטעם היבואן הרישמי-אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ,נמצא כי שעות ההגעה שנקבעות הינן שעות הגעה משוערות,מכיוון שמדובר במשאית ,בדרכים,ייתכן ויהיו עיכובים.
עם עיכוב,הנהג יוצר קשר עם הצרכן ומעדכנו.
לעניין דרישת גביית תשלום בגין העלאה במדרגות,הוסבר והובהר לצרכנית כי אצלה מדובר במדרגות ספירלה,לשם כך נדרש הרמת המוצר לגובה.אין מדובר בהעלאה רגילה,על כן הוצע לה בתשלום.
|
תגובה: |
בסופו של יום,הצרכנית בחרה להעלות את המקרר באופן עצמאי.
|
פתרון: |
|
|