|
|
|
|
|
|
יחס גרוע- אי קבלת מוצר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
אינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי טלויזיה 32 אינטש לפני שבועיים וחצי בטרקלין חשמל דרך האינטרנט - עדיין לא הגיע - היו אמורים לשלוח לי את המוצר לסניף בקרבת מגורי, - אני מבלה המון בטלפונים מאז - קשה מאוד להשיג אותם והם אומרים שיבדקו ולא חוזרים אלי,, יש לי איש קשר שאי אפשר לדבר איתו - רק סמס (תמוה לא ??)
|
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביבה רזון-אחראית שרות |
שם ותפקיד: |
פניית הצרכן נבדקה,נעשו מס נסיונות להשיגו טלפונית-לשווא. |
תגובה: |
המסך אכן הגיכ לסניף במקום מגורי הצרכן-מכיוון שלא ניתן היה להשיגו טלפונית,נשלח לו מסרון. |
פתרון: |
|
|
|