פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע- אי קבלת מוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי טלויזיה 32 אינטש לפני שבועיים וחצי בטרקלין חשמל דרך האינטרנט - עדיין לא הגיע - היו אמורים לשלוח לי את המוצר לסניף בקרבת מגורי, - אני מבלה המון בטלפונים מאז - קשה מאוד להשיג אותם והם אומרים שיבדקו ולא חוזרים אלי,, יש לי איש קשר שאי אפשר לדבר איתו - רק סמס (תמוה לא ??)

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות שם ותפקיד:
פניית הצרכן נבדקה,נעשו מס נסיונות להשיגו טלפונית-לשווא. תגובה:
המסך אכן הגיכ לסניף במקום מגורי הצרכן-מכיוון שלא ניתן היה להשיגו טלפונית,נשלח לו מסרון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה