|
|
|
|
|
|
שירות גרוע ויחס מחפיר |
נושא התלונה: |
יום שני 29 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ג'י |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר LG דרך המבצע של המדינה קיבלתי את המקרר בתאריך 13/09/12 המקרר הגיע פגום, המקפיא הקפיא עם כל מובן המילה והמסילה של המקפיא שבורה. כעבור יומיים פניתי לחברה המספקת את השירות ורק ב-24/09/12 הגיע נציג מטעמה. כאשר הוא לא טיפל בכל תקלות, תיקן רק את הגומי של המקפיא. הטכנאי אישר שאכן יש בעיה עם המסילה ואמר שיגיעו תוך שבועיים לטפל בתקלה.
אני עוד ממתינה!!!!
חבל לציין שמוצרים מכם או מהספק של המקרר אני לא ירכוש יותר
והכי עצוב שכאשר אני פונה לשירות הלקוחות שלכם אין מענה רק לאחר יום שאני בהמתנות וניתוקים וכשאר כבר יש מענה אני מקבלת מענה מאוד לא שירותי ומאוד מנוכר!
אני לא מעוניינת במוצר שלכם ולא מעוניינת יותר לעשות מולכם עיסקאות, מהסיבה הפשוטה שאם זה השירות שאני מקבלת (עדיין אפילו שנה לא עברה) מה יבטיח לי שבעוד שבוע אותן התקלות לא יחזרו על עצמם ואני מוצאת את עצמי בלופ של תחנונים לשירות על מה שמגיע לי.
|
כל מה שמצויין בנזקים |
סוג הנזק : |
אני רוצה שתזכו אותי על העיסקה ותיקחו את המקרר שלכם! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|