פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו טלויזיית 32", LED של חברת Haier. זאת לאחר שקיבלנו המלצה על הטלויזיה הזאת מאחד העובדים בחנות. למרות שרצינו לקנות LCD, הוא שכנע אותנו ללכת על led של haier.
באותו יום קנינו זרוע כדי להתקין את הטלויזיה על הקיר, וביום שאחרי, החלטנו להרכיב. גילינו שהזרוע שקנינו אינה מתאימה לטלויזיה מכיוון שהברגים לא מתאימים.
לאחר מכן הלכנו והחלפנו את הזרוע לאחת אחרת שמתאימה לכל הטלויזיות. כשבאנו להרכיב אותה, שוב התברר שהזרוע לא מתאימה, מכיוון שנדרשים ברגים קטנים יותר.
הגענו לטרקלין חשמל, לאותו בן אדם שמכר לנו את הטלויזיה, והוא אמר שכן זאת בעיה מוכרת, שצריך ברגים קטנים יותר. שאלנו אותו למה הוא לא אמר לנו את זה כשקנינו וכשהוא המליץ לנו על הטלויזיה הזאת, והוא לא הגיב.
בסופו של דבר הוא נתן לנו 3 ברגים מתאימים (כשבפועל, צריך 4, ועוד אחד מהם היה קצר!). היינו צריכים לחפש בורג נוסף ולעשות איזושהי קומבינה כדי לעבוד הם הבורג הקטן.

ראוי לציין שכשדיברנו איתו על זה הוא רק אמר לנו שאנחנו לא יודעים להרכיב ושנביא את הטלויזיה אליו ונשלם לו 500 שקל והוא ירכיב לנו.

המוכר הטעה אותנו וטרטר אותנו בכך שהיינו צריכים לחזור פעמיים למקום.

פשוט שירות גרוע ומגעיל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
הצרכן ביצע רכישת מסך טלוויזיה אצלנו ברשת.
עם רכישת המסך,הצרכן לא התעניין ברכישת זרוע.
הצרכן פנה מיוזמתו לרשת אחרת לשם רכישת הזרוע ושם אכן רכש..
אין לנו כל אחריות על מוצר שלא נרכש רצלנו ברשת.
תגובה:
כמחווה שירותית,הוצעה לצרכן עזרה בהתקנת המסך ובאיתור ברגים מתאימים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה