|
|
|
|
|
|
שירות גרוע של טרקלין חשמל |
נושא התלונה: |
רובין יוסי |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי תנור בילד אין לפני שנתיים ולא חידשתי אחריות לאחר שנתיים מיום הקניה התקלקל התנור ןהציר מאוורר טורבו נפל הזמנתי את השירות שלהם והם אמרו שכתוצאה משימוש בחומרי ניקוי התנור החליד והציר נפל ואז אמר לי הטכנאי שזה פגם ביצור מהחברה בגרמניה ביקשתי אותו שיגיד ויתן לי אישור אך הוא אמר לי שאסור לו פניתי לטרקלין חשמל והם בדקו בשירות וחזרו ואמרו לי שזה מחומרי ניקוי שאלתי אותם האם יש בית בישראל שלא משתמש בחומרי ניקוי של סאנו והסברתי להם שלא יכול להיות שתנור מפואר של AEG הגרמנית יגיע למצב כזה אחר שנתיים אך שום דבר לא עזר לי ואני מתכוון לתבוע אותם.
|
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
לצרכן מוצר בשימוש.
מדובר על תקלה שלא בשנת האחריות.
עם תום שנת האחריות הראשונה,לצרכן הייתה האופציה לחדש אחריות אל מול השירות.
הצרכן שחר שלא לחדש. |
תגובה: |
לא ניתן לקבל שירות למוצר ללא תשלום . צרכן יכול לפנות לכל שירות שיחפוץ לשם תיקון המוצר , בתשלום. |
פתרון: |
|
|
|