פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מקרר שארפ נושא התלונה:
שפר  מלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נשר, המסגר 4 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-27.11.12 רכשתי מקרר שארפ בטרקלין חשמל. סניף נשר .הובטח לי שתוך מספר ימים אקבל את המקרר מאחר והוא במלאי.בבוקר 28.11.12 צילצלו אלי ואמרו לי שברצונם לספק לי מקרר כששאלתי לצבעו אמרו לי ב'ג. מסרתי כי סיכמתי עם בעל החנות מר שלומי עזר כי ברצוני מקרר לבן. נאמר לי כי יצרו עימי קשר . בהמשך ביצירת קשר עם מנהל החנות נאמר לי כי אין במלאי וכי עלי להמתין . ואקבל תוך מספר ימים. -17.12.12- לאחר שמר עזר יצר קשר עם בחור בשם מאיר מראלקו נאמר כי אין להם במלאי וכי עדיין אינםו יודע מתי זה יסופק. לאחר שיחה טלפונית זאת ומאחר ופורסם מכרז של מקררים שבתוכם היה מקרר שארפ הוצע לי להחליף את ההזמנה ההזמנה הוחלפה והובטח לי כי אהיה בין הראשונים לקבלת המקרר מאחר והמתנתי כבר כ-3 שבועות. לצערי עד היום 15.1.13 המקרר לא סופק לי ובשיחות טלפוניות אין סופיות ובחלקן מתחמקות נאמר לי כי אין במלאי ואולי תוך שבועיים נוספים אקבל את המקרר כשלטענתם האחריות היא על המדינה שפירסמה את מכרז המקררים. באתר של המכרז רשום כי בעל החנות הוא האחראי לאספקה . בשיחה טלפונית חוזרת היום נאמר לי שיש סיכוי שאקבל את המקרר לקראת סוף חודש זה. האם זה הגיוני שמהזמנתי הראשונה ב- 27.11.12 ומהשינוי מ- 17.12.12 עדיין אין ביכולתם לספק מקרר ?כלקוחה ותיקה של טרקלין חשמל הנני מביעה את אכזבתי מהתנהלות זאת .ולצערי הרב אינני בטוחה כי אמשיך לקנות מוצרים ברשת זאת .
בזבוז זמן, סוג הנזק :
אספקה מיידית של המקרר פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
הצרכנית ביצעה רכישת מקרר בצבע לבן, עם נסיון לתאום מועד אספקה, נמסר לה ,ע"י המוביל כי המקרר אותו עומד לספק לה, צבעו שמנת, כמובן שלא הסכימה.
בבירור של הסניף אל מול היבואן, נמצא כי מקרר בצבע לבן, כרגע אזל מהמלאי, אין כרגע צפי כניסה מחודשת למלאי.
לצרכנית הוצעו 2 אופציות-האחתביטול עסקה, במידה ולא רותה להמתין.
2-שינוי הזמנה להזמנת מכרז משרד תשתיות, שם המקרר מוצע למכירה בהוזלה משמעותי, אך הוסבר לה , כי תאלץ להמתין שייכנס למלאי יבואן.
הצרכנית בחרה באופציה השנייה.
המירה את ההזמנה להזמנת משרד תשתיות.
תגובה:
בבירור אל מול היבואן, היום 270113- נכנס מגוון לשיווק, תאום האספקה ייעשה עם הצרכנים לפי סדר כרונולוגי , מיום הקמת ההזמנההמוקדמת יותר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה