פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מזגן פגום נושא התלונה:
רפאלי מיכל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן אל.גי בחודש יולי 12 ומייד כשפתחתי את המזגן התגלה המסך מזכוכים שבור,סירבו להחליף נאלצתי לשלם 550 ש"ח ולרכוש חדש,בהמשך מייד לאחר ההתקנה המזגן לא עבד כלל לא קירר,החלו נזילות מים ודליפות גז,הוזמנו טכנאים 4 במספר וכל אחד אמר משהו אחר,טענו שייש דליפה של גז מילאו גז ושוב שלחו טכנאי ששוב מילא גז ושוב כך עד שהגיע טכנאי שאמר שהצנרת לר תקינה ולהחליף לצנרת אלומיניום,נאלצתי לקרוא למתקין נוסף ולשלם לו עבור התקנה החליף צנרת ולא הועיל,הגיע שוב טכנאי והפעם אמר יש פגם במזגן יש חור בצינור פנימי במזגן וצריך לרתך את זה כדי לחבר אך זה מסוכן.הבטיח שיעביר את חוות דעתו ובו ברגע יחזור אליי מנהל שירות,לר דובים ולא יער וכך אני מוצאת את עצמי מתקשרת ומבקשת לדבר עם מנהל או מישהו בכיר על מנת שיחליפו את המזגן הפגום שלא נהניתי ממנו אפילו דקה אחת של חסד,מנהלת בכירה בשם מיכל אמרה לי שתחזור אליי עוד בו ביום ,לא חזרה,התקשרתיט שוב ושוב ושוב ואמרו לי שהטכנאי עוד לא העביר את הדוח אחר כך העביר וטרם הקלידו אותו ועד היום מזה שבועיים והדוח עדיין לא מוקלד ותתקשרי אחר כך נדבר עם הטכנאי וכהנה וכהנה.ביקשתי שישלחו לי דוח של ביקורי כל הטכנאים ולא שלחו,ביקשתי מספר פקס לשלוח תלונה אמרו שלא יודעים מספר פקס,היום אחרי טרטורים רבים חזרה אליי מיכל ואמרה שתשלח טכנאי בכיר שילחים את המזגן,אמרתי שאני מתנגדת לכך ואני דורשת מזגן תקין,הסברתי שלא מדובר במזגן שעבר שימוש ותוך כדי נגרמה לו תקלה מדובר במזגן פגום ובאחוריות ומחודש יולי אני מתריעה על כך,ביקתי הסבר מדוע לא מחליפים את המזגן לא היה לה מה להגיד ואמרה אני לא יודעת.לציין שבני חולה מאוד וסובל נורא ללא מזגן.
בריאותית סוג הנזק :
החלפת המזגן במזגן חדש תקין פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
עם פניית הצרכנית, תלונתה הועברה לשירות היבואן ששלח טכנאים לביתה.
עם קבלת הדוח, נמצא כי ישנה אפשרות לתיקון צנרת,לשם מוצר תקין-צרכנית סרבה.
לאור התערבותינו , טופל ישירות אל מול בכירים ביבואן אשר הסכימו לבקשתינו להחלפת היחידה.
תגובה:
ביום 030213- אושרה החלפת יחידה,מתבצע ישירות בין יבואן לצרכנית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה