פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר לא תקין והתנערות מאחריות נושא התלונה:
בתאל בר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:טרקלין חשמל בע"מ
הנדון:שירות לקוי בסניף תל-חנן בעיקבות רכישת מייבש כביסה
שמי בתאל בר ולפני שלושה שבועות בדיוק, אני ובעלי רותם בר הזמנו מסניף תל חנן נשר מייבש כביסה של אלקטרולוקס.
שבוע לאחר מכן, זמן המתנה לא מבוטל, הגיע המייבש והבאנו אותו הביתה. דקה לאחר הפעלתו, החל להישמע רעש נוראי בעת סיבוב התוף אשר דרש את תשומת ליבי והפסקתי מיד את הפעולה. מכיוון שזה היה ביום שישי בערב, ביום ראשון התקשרנו לסניף אשר הזמין לנו טכנאי שהגיע רק ביום רביעי. כשהטכנאי בדק את המכונה, הוא אמר שכנראה יש בעיה במיישב, או כמו שהוא אמר בשפה מקצועית "המיישב רוקד" ויש להחליף את המכונה אך הוא לא עושה את ההחלפה ואמור להגיע טכנאי אחר, של חברת מיני ליין לבדוק את המכונה. יומיים לאחר מכן, ביום שישי (כבר שבועיים מיום התשלום שלי על המכונה!!) הגיע טכנאי ואמר שאם אני רוצה הוא יכול לקחת אותה לתיקון אבל בגלל שזאת מכונה חדשה מהניילונים, מגיע לי להחליפה. אמרתי, אין בעיה. אני אחכה בסבלנות. מאותו יום שישי, עד היום יום שישי, שבוע!!!
אני רודפת אחרי מנהל הסניף שלומי שאמנם מדבר מאוד נחמד ורוצה לעזור אבל כל מה שאני שומעת זה תירוצים. לא התקשרו אליי ולא דיברו איתי אפילו פעם אחת מיוזמתם, לא מנהל הסניף ולא שירות החברה. שלושה שבועות, בתוך החורף הקשה הזה, עם שני ילדים שאחד מהם בן חודש, אני מייבשת עדיין את הכביסה בבית כשתשלום ראשון על המכונה ירד יפה מאוד מהאשראי. כשפניתי בפעם המי יודע כמה למנהל הסניף שלומי, הוא אמר לי: תשמעי, אני פניתי למיני ליין, אבל תתקשרי גם את, תעשי רעש, תבקשי שיזרזו...אני אמורה לטפל בזה? אבל התקשרתי, וענתה לי מישהי מאוד נחמדה בשם דבורה שאמרה לי שהיא רואה שהיה טכנאי לפני שבוע אבל היא לא מבינה למה אין קריאה ליצור איתי קשר והיא מעבירה פקס דחוף שייצרו איתי קשר. זה היה אתמול ועד היום לא שמעתי מאף אחד. זה נקרא תודעת שירות במדינת ישראל? בושה וחרפה. אני פניתי לחברת טרקלין חשמל מלכתחילה כי ידעתי שאני באה לחנות עם שם ואני אקבל את השירות הכי טוב. אז מסתבר שטעיתי. היום, שלושה שבועות אחרי, אני בלי מייבש ובעלי ברגע זה ממש, בעודי כותבת את המכתב, הלך לעשות ביטול עסקה. לתת שירות טוב בעיניי, זה להתקשר כל יום ללקוח, אם צריך, ולעדכן בסטטוס הבקשה להחלפה. זה לנדנד לספק של המכונה, עשר פעמים ביום על מנת שהלקוח יהיה מרוצה, ולא רק להגיד לי, כמו שמנהל החנות שלומי טרח כל הזמן "את צודקת". מה זה נותן לי שאני צודקת? מצדי, שייסע להביא את המכונה מסניף אחר או מהמחסן אם צריך, או שייתן לי אלטרנטיבה. האלטרנטיבה היחידה שקיבלתי ממנו הייתה שהוא ייתן לי את המכונה שעומדת אצלו בתצוגה. לדבריו "הרי גם המכונה שלך כבר לא בקופסא. זה אותו דבר. אף אחד לא נוגע בה. בקושי." אז זה ממש לא פתרון מבחינתי. אני מרגישה מושפלת ומרומה. זה ממש לא הוגן!!
אני שולחת מכתב זה אליכם, בתקווה שלקוחות אחרים לא יסבלו מיחס כזה ואולי, אם תעשו ניעור רציני של העובדים בסניף ובחברה, משהו ישתנה. ואולי לא.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והחזר כספי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
עם פניית הצרכנית למוצר חדש תשקול, הועברה פנייה בהולה ליבואן עם דרישה להחלפת המוצר. תגובה:
יבואן החזיר תשובה חיובית-מוצר יוחלף.
צרכנית מעודכנת ומטופלת ע"י שירות היבואן ישירות.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה