פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ויחס משפיל נושא התלונה:
‏שבת ‏19 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון כתובת:
סניף חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל האנשים שמתכוונים לקנות בטרקלין חשמל....היחס שם מתחת לכל ביקורת...המוכרים מאוד נחמדים עד שלקחו את כספך...לאחר מכן אתה יכול לטפס על קירות ואין מי שיענה לך...ואם כבר עונים אז בחוצפה שאין כמוה...ראו הוזהרתם...אני קניתי שם מוצר חשמל שנאמר לי שאקבל מיידית ועד היום שבועיים אחרי הקניה עדין לא קיבלתי את המוצר בתענה שאין במלאי...ואין עם מי לשוחח...רק לחכות למשיח..גם לקבל את כספך חזרה בעיה...חכה כשבועיים גם אם שילמתי מזומן...יש מה להוסיף?

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
צרכנית ביצעה רכישת תנור.
במעמד המכירה ,לא נתקבלה כל הודעת יבואן על בעיית מלאי.
כעבור יומיים, נתקבלה הודעה כי מוצר אזל, מלאי חדש יכנס בצפי של המתנה כחודש.
מיד נמסר המידע לצרכנית.
לצרכנית הייתה האופציה לבטל עסקה ללא דמי ביטול או להמתין.
תגובה:
בשיחה עם הצרכנית ,בחרה שלא לבטל עסקה ולהמתין לכניסת המוצר למלאי.בבירור אל מול היבואן, מוצר כבר במלי, החלו אספקות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה