פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של חודשיים בקבלת מזגן ויחס מחפיר של מנהל הסניף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נרכש מזגן תדיראן 10a בסניף באר שבע הזמנה מס׳ 17403393. התקבל מוצר פגום כעבור חודש. הורו לנו לא לקחתו מהסניף. מזגן חדש הגיע רק ב17/2/2013. כל הזמן הזה לא יצרו עמי קשר מהסניף ביוזמתם לגבי מועד האספקה. ואחרי יותר מחודש של המתנה הציעו לי לבטל עסקה כשבכל פעם מודיעים לי שהמזגן יתקבל בתוך שבוע-שבועיים. במשך תקופה זו, שני ילדיי ישנו עמי ועם בעלי באותה המיטה כי המזגן היה מיועד לחדר הילדים שבקומה השנייה בבית חדש שעברנו אליו (השכונה על ההר, מקום קר מאוד). אני דורשת פיצוי הולם גם לאור יחס מזלזל מצד מנהל הסניף שסירב לדבר אתי וטרח להפנות אותי לנציג המכירות. אם הייתה. התנצלות ומילה טובה, הכל היה נראה אחרת לגמרי. חבל שאתם אוהבים לנפנף לקוחות בכזאת תקופה של תחרות. אפשר לתת פיצוי הולם וגם להתנצל עם עוגמת נפש ולא לשלוח אותי מהחנות עם קומקום ששווה 50 שח במקרה הטוב רק כי אני לא מקורבת למנהל הסניף 
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות מנהל הסניף בפניי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
הצרכנית שלחה תלונה קודמת בעניין שנענתה על ידי מיום 1302
תלונה מס-81754
תגובה:
כמחווה שירותית בלבד, הוצע לצרכנית שי -קומקום חשמלי-סירבה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה