פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיקרו בנוגע לזמני אספקה נושא התלונה:
כהן אוהד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף נתיבות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 2.7 רכשתי תנור בטרקלין חשמל בנתיבות.
לדברי המוכר התנור היה צריך להגיע אליי ביום חמישי ה4.7 עם שליחות ששילמתי עליה תוספת מחיר.
ביום חמישי בערב , לאחר שהתנור לא הגיע התקשרתי לחנות. שעה וחצי לקח לי לתפוס אותם כי הם פשוט לא ענו.
אחרי שהם ענו אמרה לי המוכרת במילים אלו.. " אני לא יודעת מי אמר לך ולמה אמרו לך (שיקרו לך בשביל למכור) והתנור יגיע רק ביום שני.
ביקשנו לדבר עם הבחור שמכר לנו והוא טען שהיה חוסר ולכן התנור יגיע רק ביום ראשון. אם הבטחה שלו שהתנור יגיע ביום ראשון !
היום יום ראשון , התנור כבר לא יגיע כי התקשרו להגיד שיגיע רק מחר.
ארבע מסקנות יש לי...
הראשונה , המוכר שיקר כי ידע שהתנור יגיע רק בשני.
השניה , המוכר שיקר שוב שאמר והבטיח שהתנור יגיע ביום ראשון.
שלישית , לא היה חוסר כי לא יכול להיות שביום חמישי אין ובראשון ב 7 בבוקר כבר יש.
והרביעית , פשוט לא להתקרב לטרקלין חשמל.

שקרנים!

עלבון , סוג הנזק :
פיצוי כספי! והתנצלות ! פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שירות לקוחות שם ותפקיד:
הצרכנית ביצעה רכישה ביום -020413, במעמד הרכישה הבטיח המוכרן לעשות כמיטב יכולתו לאספקה מהירה וכך עשה.
תנור מסופק היום 0804- 4 ימי עסקים.מה שבהחלט מראה על השתדלות ונכונות לשרת לקוח.
תגובה:
כמחווה שירותית ולמען שמירה על ערכי שירות גבוהים, ינתן ללקוח שי,קומקום חשמלי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה