פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ממושכת לתיקון בלנדר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' ההסתדרות 90 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.4.13, מסרתי לתיקון בלנדר חדש שקניתי בטרקלין חשמל סניף אילת. הבלנדר הפסיק לעבוד אחרי שתי הפעלות. נמסר לי שהוזמן בלנדר חדש מחו"ל.מאז אינני יכולה לבצע עבודות בישול שכרוכות בגריסה ואו טחינה ,כמעט חודשיים.אני מתגוררת בחיפה,אחרת לא הייתי מוותרת לסניף שבו נרכש המכשיר, באילת. מן הראוי,לספק לי מכשיר חדש מטעם טרקלין חשמל, במקום שאמתין זמן ממושך. הם אמורים להמתין לפיצוי של היצרן ולא הלקוח. זה שירות לא הוגן ולא אמין. מס' תעודת התיקון- 209399. שאר הפרטים על התעודה.

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
בעקבות פניית הצרכנית,פניתי למעבדת השירות לשם איתור המוצר ששלחה לתיקון.מוצר אותר ונמצא תקול. תגובה:
ניתן לצרכנית מוצר זהה חדש לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה