פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בטלויזיה שהמפרט הטכני שלה היה לא לפי המפרט שהוצג בחנות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/3/06 מוצ"ש, רכשנו מסך LCD 32 של חברת ספקטרה בטרקלין חשמל רגבה.
לפני הרכישה הראו לנו את המפרט למרות שבעלי טען בפני המוכר כי הדגם הזה מפורסם בכל מקום אחר עם מפרט שונה (פחות טוב) המוכר טען שלא יכול להיות ואמר לנו שאם יש בעיה שנחזיר את הטלויזיה וכספנו יוחזר.
קיבלנו את הטלויזיה שבוע לאחר הקניה (באיחור של 3 ימים מהתאריך שהתחייבו לו) וכשפתחנו את האריזה בפנים היו 2 מפרטים (בעברית ובאנגלית) מנוגדים לפרסום (בדיוק כמו שבעלי חשב).
פנינו לחנות והם הפנו אותנו להתמודד לבד עם החברה שנותנת שירות למוצר (אמפא- תדיראן)
שם אחראי השירות בשם אהרון התוודה כי אין להם מה לומר לנו , מה שקובע הוא המפרט באנגלית ושהמון לקוחות קנו את הטלויזיה הזו ורק בעלי הבחין במפרט השגוי.
חזרנו לחנות, דיברנו עם מנהלת החנות בשם אילנה וביקשנו לקבל את כספנו חזרה , ושוב הפנו אותנו לספק שאמר לבעלי שהמפרטים שסופקו לנו הם טעות כתיבה ושישלחו לנו מזכר מתוקן בעברית, כפי שהיה כתוב במפרט שהוצג לנו בחנות. בעלי אמר לסוכן שהוא לא מאמין לחברה ושאנחנו רוצים את הכסף חזרה, הספק (בשם יוסי) התעצבן ואמר לבעלי שעכשיו דווקא הוא לא יחזיר לנו את הכסף.
פניתי שוב לאילנה למנהלת החנות וסיפרתי לה הכל , היא טוענת שידיה כבולות ואם הספק לא מוכן לקבל חזרה את הטלויזיה, היא לא יכולה להחזיר לנו את הכסף או לשדרג לנו לדגם אחר.
ההצעה שלה היא לפנות לבית משפט עם המזכר המתוקן שכרגע נמצא בידה.
עד עתה ירד תשלום אחד מתוך 12 ועוד צ'ק מזומן.
אציין כי אנו כבר חודש במו"מ עם בית העסק (שיחות טלפון מתועדות בפירוט השיחות) .
ביום רביעי (5/4/06 ) פנינו שוב לאילנה על מנת לקבל את מספר הטלפון של מחלקת תלונות בטרקלין,
לאחר מספר דקות חזרה אלינו אילנה שאמרה שאנו יכולים להחזיר את הטלויזיה ושיש לנו שתי אופציות:
1.לשדרג את הטלויזיה בתוספת כסף.
2.לקבל זיכוי .
יום למחרת הגענו לסניף במטרה לנסות ולשדרג את הטלויזיה (שעדיין ברשותנו) לדגם אחר בעל מפרט זהה למה שהובטח לנו, האלטרנטיבה הייתה לבחור בין דגם שעולה פחות מהטלויזיה שרכשנו לבין דגם שאנו צריכים להוסך עבורו עוד 1000 ש"ח אך לדבריה אין מספר דגם לטלויזיה זו.
מבירור בחנויות אחרות ובאינטרנט ראינו כי אין דבר כזה טלויזיה ללא דגם ואילו הטלויזיה הזולה ביותר מאותו יצרן שוב עולה פחות ממה ששילמנו (בחנויות אחרות).
גברת אילנה איננה מוכנה להחזיר לנו את כספינו למרות חוק המחייב זאת.

כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי . פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה