פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מזגנים מדגם אחר נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג רגבה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/3/06 רכשתי 3 מזגנים מדגם TIL - של תדיראן בסכום של 1870 לכל יחידה. בתאריך 15/4/06 נכנסתי שוב עם ביתי לחנות כדי לברר מתי מספקים לי את המזגנים, פניתי לגדעון ירדני יועץ מכירות בחנות והוא הסביר כי כבר אינם מייצרים את המזגנים אך יצא לטובה ואקבל את הדגם החדש יותר SPIRIT ללא תוספת תשלום באישורה של אילנה מנהלת החנות. בתור כל לקוחה מבולבלת פניתי לחברת שקם אלקטריק כדי לברר על המזגנים החדשים, ואכן הם נתנו לי את אותה תשובה. מנהל החנות צור בר הבטיח לי כי אם אראה לו שאכן קיבלתי את המזגנים במחיר של 1870 לכל יחידה הוא ימכור לי את אותו מזגן במחיר של 1000 וכך עשיתי אך צור בר רחוק מלקיים את הבטחתו ובמקום זאת הוא הפיץ את הצעת המחיר שלי לחברת א.ל.מ ויצרו קרטל מחירים כנגדי. כרגע חברת טרקלין לא מוכנה לספק לי את המזגנים החדשים אלא אם כן אוסיף 330 ש"ח לכל יחידת מזגן, ומאיימת לבטל לי את העסקה. לאחר ויכוחים רבים הם הסכימו בסוף לספק לי את הדגם הישן אותו רכשתי למחתחילה אך יש בידי מסמך שחתום ע"י אילנה מנהלת החנות שהם מתחייבים לספק לי את המזגנים החדשים.
חשוב לי לציין כי אין בהצעת מחיר שום סעיף אשר אוסר ממני לפרסם את הצעת המחיר או טל"ח- טעות לעולם חוזרת.
ברצוני לקבל את המזגן מהדגם החדש מסוג SPIRIT שהובטח לי - אשמח לספק לכם את הצעת המחיר אשר מאמת את דבריי.
בחנות נכחו ביתי שני, אחייני , ו 2 מוכרנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לספק לי את המגנים מדגם SPIRIT להם התחייבו אחרונים פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה