פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ולא מקצועי נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רגבה נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.8.13 רכשתי טלווזיה FHD SMART SLIM 3D 46ES6200 46 סמסונג טלווזיה מתצוגה יש לציין שהמוכר סיפק לי את כל הנתונים והראה לי איך עובד תלת מימד על טלווזיה אחרת סגרנו מחיר כולל התקנה וסגרנו עיסקה יום למחרת באתי לקחת את הטלווזיה שהייתה ארוזה בפצפצים עם שלט ותאמתי התקנה הובטח לי התקנה תוך יומיים שלושה וקיבלתי התקנה אחרי שבוע אחרי התערבות של מנהלת הסניף כאשר הגיע המתקין פתחתי את האריזה הטלווזיה הייתה עם דבק על המסך והמון שריטוט בגב הטלווזיה שלטענתם נבעה מפירוק הטלווזיה מהקיר כאשר המתקין רצה להרכיב את המיתקן מסתבר שהיו חסרים מתאמים שלא קיבלתי ושלט לא מתאים כמובן שנאלצתי לעזוב את המתקין ולנסוע לחנות לבקש את מה שמגיע לי קיבלתי שלט מתאמים לא היו בטענה שלא הם פירקו ולא יודעים איפה זה נמצא חזרתי הבייתה המתקין ארגן ממה שהיה והתקין לי את הטלווזיה את המסך המשכחתי במשך כמה ימים מדיי פעם לנקות לא קיבלתי מעמד שולחני וגם לא חוברת הדרכה שמקובל לקבל כשקונים מכשיר טלווזיה .חבר שקנה אותו דגם של טלווזיה אמר לי שהשלט שקיבלתי עדיין לא של הדגם שלי וכמובן שוב פעם טלפונים ושוב פעם לנסוע לסניף ושוב פעם מדבר עם מנהלת הסניף התשובה בהתחלה קנית טלווזיה מתצוגה לא חדשה ואח"כ בדקה עם הסוכן ואמרה לי שהסוכן נמצא בחופשה קיבלתי טלפון של הסוכן והסברתי לו איזה שלט אני צריך לקח שבוע ימים לקבל את השלט המתאים דברתי עם המוכר ומנהלת הסניף וביקשתי פיצויי על עוגמת הנפש והובטח לי בע"פ שנסיים את הפרשה נדבר עשיתי מספר נסיונות להתקשר בכל פעם הבטיחו תוך כמה דקות לחזור אליי וזה לא קרה יש לציין שאני לקוח של טרקלין חשמל למעלה -מ30 שנה ובסניף הזה מאז הקמתו את כל המוצרים קניתי בסניף רגבה ברגע זה אני מנתק כל קשר בעתיד עם הסניף מבקש לפצות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי במשך שבועיים וחצי המון טלפונים ונסיעות במיוחד לסניף

עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
הצרכן, ביצע רכישת מסך מתצוגה.
לפיכך קיבל מחיר בהנחה משמעותית מאוד!
אכן היה עיכוב קל במתן האביזרים.
תגובה:
לשם שמירה על ערכי שירות גבוהים,הוצע ללקוח פיצוי, שובר בסך-100 ש"ח לרכישה חוזרת ברשת.
הלקוח הסכים וכעבור שעה, התחרט.
הצעתנו זו,הינה הצעה סופית לשם גמר טיפול.
במידה ומסכים עליו לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 1-700-50-50-20
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה