פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת תנור משולב חדש שלא נעשה בו שימוש 5 דקות לאחר פתיחת המארז נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קריון קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-19/8/13 קניתי בטרקלין חשמל בקריון קרית ביאליק תנור משולב גז התנור מאוד יפה ולפי הפרסום הוא ענה לדרישתי לאחר לכת הטכנאי ב-1/9/13פתחתי את מגרת התבניות להניח בהם את התבניות הרגשתי אבקה חולית בתחתית המגירה לקחתי מטלית לנגב את האבקה החולית וגב ידי נגעה בניר כסף מתכופפתי ולהפתעתי גיליתי שצמר הסלעים אינו מבודד כהלכה בלוח מתכת והחל להתפורר ויש סכנה גדולה לאדם שמוציא או מכניס תבניות ללמגירה הסכנה כויות בידים מגוף החימום הגלוי. טלפנתי לחנות בו קניתי את התנור התשובה היתה אנחנו לא אחראים ועלי לפנות למרכז שרות (התנור חדש)פניתי למחרת היום ערב ראש השנה בא טכנאי בדק ואמר תשובה חכמה תנור משולב סימנס הhr74w233y ככה הוא בנוי פניתי לחנות להחליף דגם שלא יסכן אותי ואת בני ביתי תשובתם היתה הטכנאי טוען שהתנור תקין . ואינם רוצים להחליף אותו בדגם בטיחותי ולפי ידיעתי כל מוצר שלא נעשה בו שימוש אפשר להחליפו במיוחד מכשיר שיש בו סכנה למשתמש מכיוון שלא היה לי תנור וגז כל החג היה עלי לארח את בני משפחתי במסעדות וההוצאות היו גדולות .
כספי סוג הנזק :
החלפת התנור בדגם עם נתונים זהים ועם בידוד בטיחותי./ החזר כספי. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אביבה רזון-אחראית שרות לקוחות שם ותפקיד:
עם פניית הצרכנית למוצר פגום,פנינו ליבואן,נמצא כי טכנאי שביקר בבית לקוח מצא שמוצר תקין לחלוטין.
תגובה:
הוצא מכתב תקינות מטעם השירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה