פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מזגנים< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ביג רגבה כתובת:
ביג רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/3/06 רכשתי 3 מזגנים מדגם תדיראן לפי דבריי אילנה היו במלאי 3 המזגנים אך ביקשתי שלא יספקו לי אותם כרגע אלא בחול- המועד של פסח. בתאריך ה 15/4/06 בחול המועד נכנסתי שוב לחנות כדי לבקש שיספקו לי את המזגנים אך אילנה לא היתה וגדעון היועץ אמר שהם החליפו את המזגנים לדגם מתקדם יותר כי את המזגנים הקודמים כבר לא מייצרים יותר. והוציא לי חשבונית אשר מראה את אותו מחיר 1870 והדגם שונה ל SPIRT.
אני כמו כל לקוחה מבולבלת נכנסתי לחנות ליד כדי לאמת את דיבריי היועצים (מצויין פירוט בתלונה הקודמת מס'8507 שעדיין לא קיבלתי תשובה).
לאחר שיחה מורטת עצבים עם אילנה הוחלט לא לספק לי את המזגנים שהובטחו לי ע"י גדעון באישורה של אילנה, אלא שקיימים עוד 8 מזגנים מהדגם הקודם באילת ויעשו לי משלוח של 3 המזגנים תוך שבועיים.
בינתיים אני תקועה בלי מזגנים שהובטחו לי מאז הרכישה עברו כמעט חדשיים, לצערי הרבה לאחר מספר שיחות פעם אחת עם גדעון ו-3 פעמים נוספים עם אילנה המזכירה ביקשתי שמנהלת טרקלין אילנה תחזור אליי אך "לא דובים ולא יער". בתאריך 3/5/06 במשך כל שעות הבוקר ניסתי לתפוס את הנהלת טרקלין בחיפה כדי לשתף אותם אך גם אותם לא ניתן להשיג , רק התא קולי עונה וכאשר אני לוחצת 4 להנהלה אין תשובה מהמענה, ואני מתבקשת ללחוץ על אפס אך המרכזייה לא עונה.
אני מבקשת בשנית את עזרתכם והתייחסותכם לתלונתי, מתחילים להיות ימים חמים ואנחנו בלי מזגנים. אני את חובתי עשיתי , וכבר 2 תשלומים שולמו.
עלבון סוג הנזק :
לספק את מזגנים במיידי+ פיצוי על הטרחה והשיחות טלפו פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה