פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת רכב יד 2 סיטרואן פיקאסו 2001597 נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
צהל 1 כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: רכישת רכב יד 2 סיטרואן פיקאסו 2005971

רקע: אני מתגוררת במושב תקומה בנגב הצפוני. יש לי 4 ילדים וזהו רכב יחיד של המשפחה. אין תחבורה ציבורית מסודרת באזור. המרחק ביני לבין אשקלון או ב"ש הינו כ- 35 ק"מ כל צד.

• 7.10.13 רכשתי רכב סיטרואן פיקאסו יד 2 שנת 2010 65,660 ק"מ מסניף שלמה
סיקסט באשקלון. בצעתי 2 בדיקות בקומפיוטסט לוודא תקינות הרכב ותיקונים.
• 11.10-22.10 הרכב לא מניע. 4 פעמים נאלצתי להגיע במשך היום ע"ח שעות עבודה
למוסך המאגר – מוסך הסדר של שלמה סיקסט באשקלון, לא נמצאה הבעיה. פעם אחת נשלחה לביתנו ניידת של חברת אזעקה לבדוק את האזעקה. כל התקופה אני כותבת מיילים ופקסים למנהלי שירות הלקוחות בשלמה סיקסט, לסמנכ"ל המכירות (מעבירה דרך מנהלת סניף אשקלון שמסרבת בתוקף למסור פרטים כל שהם ליצירת קשר עם מנהליה) – לא מקבלת תגובה מאף גורם. אני מתקשרת עשרות פעמים למוקד שירות לקוחות ונענית בתשובה: "יחזרו אלייך". אף אחד לא חוזר.
• 20.11 שוב נוסעת ב- 8 בבוקר ע"ח עבודה לשים את הרכב במוסך באשקלון –
בפעם הרביעית. מעכבים אותנו במוסך עד 14:00 ורק אחרי בקשות רבות וצעקות, מאשרים לנו רכב חלופי שכן באזור שלנו לא ניתן להסתדר ללא רכב. עדיין לא חוזר אלינו אף גורם מהחברה.
• 22.11 נוסעת בבוקר להחזיר את הרכב החלופי ולאסוף את רכבי מהמוסך ע"ח
שעות עבודה. מגיעה לביתי חצי שעה לאחר מכן. חוזרת לרכב אחרי 5 דקות – לא מניע. מזמינה גרר למוסך באשקלון. בפעם הראשונה מזה שבועיים מאז הרכישה, חוזר אלי מר לוי בר דוד – מנהל שירות לקוחות. אני מזמינה שירותי שגריר דרך ביטוח הרכב שלי לגרירת הרכב חזרה למוסך באשקלון.
• 23.11 מר לוי בר דוד מוסר שהרכב לא מניע והם גוררים אותו כעת לבאר שבע
למוסך מורשה. אני מבקשת שוב רכב חלופי – מר בר דוד אומר שאין אישור מהמנכ"ל. ב- 14:30 מאושר לי רכב חלופי שכן עדיין לא גררו את הרכב לב"ש.
• 24.11 מגיעה לאסוף את הרכב מבאר שבע לאחר התיקון ורואה את הרכב עומד
עקום ונמוך – המרכב נפל על הגלגל האחורי הימני. דורשת בתוקף רכב חלופי וחוזרת לביתי לאסוף את הילדים.
• 25.11 אוספת את הרכב משלמה סיקסט בבאר שבע. סה"כ 19 ימים לאחר
רכישה, מתוכם נסעתי ברכב 3 ימים.

מבקשת:
1. ביטול עסקה, קבלת כל התשלום חזרה – 73,900 ₪ פלוס 600 ₪ בדיקה שבצעתי בקומפיוטסט.
2. מבקשת פיצוי כספי עבור:
- אובדן 6 ימי עבודה X 500 ₪ ליום בגין הבאת הרכב לאשקלון בשעות היום.
- איחורים לעבודה עקב אי הנעת הרכב: 10 שעות (במהלך 4 ימים) X 55 שח לשעה.
- החזר דלק עבור 5 פעמים X 70 ק"מ (הלוך חזור) למוסך באשקלון.
- החזר דלק עבור 1 X נסיעה לבאר שבע להבאת הרכב וחזרה ללא – 70 ק"מ.
- שימוש במוניות: 250 ₪ (נסיעה של 10 דקות, כיוון אחד, מהמושב לקיבוץ כפר עזה שם הגן של ביתי, עולה 50 ₪)
- עוגמת נפש: 10,000 ₪.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה מיידי פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה