פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום בגין תאונה נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מחלקת תביעות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אוקטובר 2013, רכב צבאי המשוייך לחברת שלמה סיקסט פגע ברכבי בעודו חונה. הנהג, איש קבע השאיר לי פתק ובו ציין כי הוא מתנצל ורשם את פרטיו.
מאז ועד היום (מעל 7 חודשים), לא טרחו בחברת שלמה סיקסט לשלם בעבור פגיעה זאת, וזאת בניגוד לחוק חברות הביטוח המגדיר חצי שנה לצורך כך.
מזה כחודשיים מוסרים לי במוקד בתביעות כי הצ'ק כבר רשום וממתין לחתימות (חודשיים!!!).
היום יצרתי שוב קשר עם המוקד כהרגלי מדי שבוע, וננזפתי ע"י נציגת השירות העונה לשם "הודיה", מדוע איני רושם את מספר התביעה ומטריח אותה בכל פעם מחדש לאתר את המספר במחשב באמצעות מספר הרכב שלי, דבר שפשוט "מסרבל את הבדיקה" לטענתה.
על אדיבות אין מה לדבר, על שירות כנ"ל - מתחת לכל ביקורת.
כאשר ביקשתי לשוחח עם מישהו ממונה, נעניתי בתשובה כי הממונה הינו עו"ד תומר בן דור, אך אינו מקבל שיחות מלקוחות.
הפגיעה ברכבי תוקנה לאחר הערכת שמאי, הצ'ק נפדה לפני מספר חודשים, וחברת שלמה סיקסט, שרכב שלה פגע ברכב שלי, דוחה את הקץ תוך שהיא מתעלמת מהאדם הנמצא בצד השני.
אשמח לקבל את עזרתכם בנושא
כספי סוג הנזק :
תשלום מיידי פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה