פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי גילוי נאות ואי תיקון ליקויים ברכב נושא התלונה:
זילברשץ חננאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏31 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד. 379 ניר צבי כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 31/12/13 רכשתי רכב סקודה רומסטר 2009 מחברת שלמה סיקסט סניף רמת גן, מס' רכב: 39***67

מאז שקניתי את הרכב יש כמה תקלות (גם בטיחותיות) ובנוסף בבדיקה במוסך התברר שהאוטו עבר תאונת חזית וקים חשש שיש קשר בין הדברים.
מאחר שלא יידעו אותי לגבי כל זה לפני המכירה ובנוסף לא קיבלתי עד היום את הדו"ח בדיקה של הרכב
אני סבור שהתנהגו כלפי בחוסר הגינות וגילוי נאות.

בנוסף במסגרת תיקון הליקויים היה צריך להחליף את התושבת גיר למקורית, המוסך החליף לתושבת חלופית על אף שהמפקח הבטיח שיתקינו מקורית במידה והבעיה לא תיפתר.

לכן אבקש:
א. לקבל לידי את הדו"ח בדיקה של הרכב
ב. לפעול לתיקון הליקויים שיש ברכב או להחליף לרכב אחר
ג. במידה והרכב עבר תאונה חזיתית לבטל את העסקה!

תודה רבה.
תיקון הליקויים או ביטול העסקה פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה