פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות במקרה של תאונה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
עברתי תאונה עם הרכב שהיה בעסקת ליסינג פרטי לפני כ3 חודשים .
1. אשתי פונתה באמבולס שעלותו צריכה להיות משולמת ע"י שלמה סיקסט.כבר פניתי מספר פעמים לחברה והם ציינו שהנושא בטיפול וגם שלחו אליי מייל בנושא .אך לצערי לא בוצע התשלום והנושא יועבר לטיפול של עורך הדין של מגן דוד אדום ויסבך אותי מכוון שהשובר של מגן דוד אדום על שמי .
2. מכוון שהתאונה הייתה במאצע העסקה מגיע לי החזר של מעל 2000 ש"ח - פניתי למנהלת השירות האישית , עדן מועלם ומעבר להתעצבן עליי לא יודעת לתת שירות . כבר 3 וחצי חודשים הצק בחתימה אצל שלמה . אני לא מבין למה אני צריך לחכות שיהי לו זמן לחתום עליו ?

אשמח לעזרתכם מכוון שעשרות שיחות מולם כבר לא עוזרות ואין רצון מצידם לעזור או לתת הסברים .
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשלום של מגן דוד אדום לפני שזה נכנס לגבייה והחזר הכסף שמגיע לי . פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה