פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מצד החברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי את הרכב מחברת שלמה שיקסט לפני 3 חודשים. במעמד המכירה הופתח לי מספר תיקונים וגם הוסבר לי שמפתח השני לרכב יגעה ביחד עם רשיון ממרכז לוגיסטי. מכיוון שזו הייתה תקופה לפני פסח סיכמתי עם נציג שירות לאחר החגים הם יטפלו בכל התיקונים הנדרשים.
לאחר הפסח ניסיתי ליצור קשר עם הנציג שירות שמכר לי את הרכב אך ללא הצלחה. לאחר חודש קיבלתי טלפון מנציג שירות אחר שאמר לי שהרשיון והמפתח הגיעו ואני יכול לבוא ולקחת אותם. כשהגעתי לסניף, התברר שהגיעה רק רשיון ומפתח לא. מכיוון שהיה סוף שבועת הנציג הפתיח לי לחזור ביום ראשון עם התשובות. לשאלתי על תיקונים ברכב, ענה לי שהוא יבדוק עם הנציג שמכר לי וגם על זה ידבר איתי ביום ראשון.
כמובן שאף אחד לא חזר אלי לא ביום ראשון ולא ביום שני...
פניתי אל החברה דרך אתר פייסבוק ובאותו יום התקשרו אלי מהסניף. הנציג דיבר איתי בצורה שקצת לא מתאימה - בסופו של דבר אני לקוח, אני זה ששילמתי 70000 ש"ח עבור רכב ואני זה צריך להרים את הכל ולא להיפך. הסיבה היחידה שאנשים קונים רכבים בחברות כאלו היא כי הם רוצים לקבל שירות. אחרת אפשר לקנות רכב מיד 2 או כל אתר אחר.
לגופו של עניין - הנציג, בסוף השיחה הפתיח לי לבדוק ולחזור אלי, ושוב, אף אחד לא חזר.
לאחר שבוע כתבתי עוד מייל וכעבור שבוע חזרה אלי נציגה מ"שירות לקוחות"ת שמעה את הסיפור שוב, הבטיחה להבעביר את הדברים לסמנכ"ל שירות לקוחות ושוב פעם - אאאףףף אאאאחחחדדד לא חזר אלי.
כעבור שבועיים אני שוב כותב תלונה באתר פייסבוק - ושוב- מתקשרים, שומעים את הסיפור, מפתיחים לחזור ולא חוזרים. זה כבר מגוחך!!!
אם המפתח נאבד ואף אחד לא רוצה לטפל בלקוח, אז תגידו. תוציאו פיצוי הולם ונסיים את הסיפור
בפנייה הקודמת שלי אני הבהרתי שאני לא אעזוב את זה עד שאני לא אקבל מה שהופתח לי ומגיעה לי.

אבקש לעשות שוב פעם בדיקה וחזור אלי עם תשובות. קצת נמעס לי לספר שוב ושוב את הסיפור ולשמוע שיחזרו אלי.

בברכה

כספי סוג הנזק :
מפתח נוסף לרכב, תיקונים שהופתחו פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה