פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקידה לא עדכנה בפרטי האיחור. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
צק פוסט כתובת:
צק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב"ה
שלום!
שכרתי רכב ליום אחד משלמה סיקסט בחיפה בצק פוסט בתאריך 24/6
דרך סוכן בטלפון.
הפקידה אמרה לי שאיחור של עד שעה - הם לא גובים תשלום.
לבסוף איחרתי חצי שעה נוספת והיא גבתה ממני על יום שלם.
לאחר מכן היא הראתה לי בחוזה שעל יותר משעה - משלמים יום שלם נוסף...
מדוע לא אמרה שעל איחור של דקה נוספת מכך משלמים על יום שלם נוסף? הגיוני שעל חצי שעה איחור ישלמו כמו יום שלם? לפחות חלקי?
החזרתי את הרכב וסתם שילמתי על יום נוסף..
אציין כי רציתי לדבר עם המנהלת אך הפקידה אמרה שהיא לא נמצאת ולא ניתן לדבר איתה..
אשמח לפיצוי כלשהוא כי במצב הנוכחי לא נראה לי שאשכיר מכם שוב.
תודה ובשו"ט.


כספי סוג הנזק :
ביטול התשלום הנוסף או לפחות פיצוי כלשהו בהשכרת הרכב הבא פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה