|
|
|
|
|
|
חיוב מוגזם |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שכרתי רכב מהחברה במינכן. ביום החזרת הרכב התברר לי שאין בשדה התעופה תחנת דלק, והתחנה הקרובה נמצאת מחוץ לשדה על הכביש לכיוון העיר מינכן. החזרתי את הרכב כאשר מיכל הדלק שלושת רבעי מלא.
קבלתי חיוב בכרטיס האשראי של 45.36 יורו, עלות של מיכל מלא.
בשירות הלקוחות של החברה בארץ נאמר לי ש"זאת מדיניות החברה ואין מה לעשות".
שאלתי מה היה קורה אם המיכל היה ריק. " היית משלם קרוב ל 190 יורו ".
נראה לי שהחברה לא צריכה לקנוס את לקוחותיה ולא יכולה לתת תשובות מהסוג הזה, וחייבת ליידע את הלקוחות בזמן שכירת הרכב בעלויות המוגזמות שלא מופיעות בטופס ההזמנה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ליידע את הלקוח בעלויות החריגות של החזרת רכב כאשר ה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שלמה סיקסט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|