פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמוש לא תקין בכרטיס האשראי שלי נושא התלונה:
Pesso Havi שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר ששכרתי מהם רכב בחודש יולי( בחוזה דרך קבוץ כברי), נשארו בידיהם פרטי הכרטיס שלי והם המשיכו לחייב את הכרטיס שלי את ההשכרות הנוספות שנעשו על ידי הקבוץ בחודשים אוקטובר ונובמבר. לקח להם זמן להבין את הטעות שלהם. זמן שעלה לי בשיחות טלפון רבות מניו-יורק לישראל. שלא לדבר על שעות השינה שויתרתי עלהן כדי לנסות לדבר עם משהו שמוכן להקשיב וגם לטפל בזה. לאחר חודשיים של ויכוחים והבטחות קבלתי מהם החזר שקלי של הסכומים. אבל לא את הסכומים המלאים שחוייבתי בהם ולא את עמלות ההמרה על כל אחד מהחיובים שבסך הכל מגיע לסכום של 150$ בערך. מלבד הפרשי הסכום בשקלים.
אודה לכם אם תוכלו לעזור. כי הגעתי למבוי סתום איתם. דברתי עם יגאל מנהל הסניף והוא לא היה חביב במיוחד. תודה. חבצלת פסו. ניו-יורק. [email protected]

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה