פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכב לא חוקי לנסיעה נושא התלונה:
שייט ליאור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כרכור סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום רב,
הנידון:חברת שלמה סיקסט

פניתי לחברת שלמה סיקסט יד ראשונה בסניף כרכור,
על מנת לרכוש מהם רכב מסוג יונדאי מסחרי עם ארגז קירור.
כבר במגרש הרכב היה נראה לי ולחברי אותו הבאתי, כי ישנם ממצאים שלא מתאמים למראה הרכב:
הק"מ היה 62000 +-
מכסה המנוע לא תאם את צבע הרכב, גוון שונה.
טופס הרכב שהומצא על ידי החברה הראה כי הוחלפו ברקסים שלא נראו הגיוניים לק"מ הנמוך.
למרות זאת נלקח הרכב על ידי ועל ידי נציג החברה לבדיקה במכון חפר בחדרה.
בבדיקה נמצאו הליקווים הבאים:
מספר המנוע לא תאם את הרשיון (לא צויין בספר הרכב החלפת מנוע)
הברקסים היו לקויים למרות שנטען שהוחלפו
השילדה היתה מאורכת למרות שלא צויין ברשיון הרכב כפי שהיה אמור להיות.
הבוחן המליץ לי לקחת את הרכב לשקילה כי בנסיעת המבחן הרכב נסע בצורה לא יציבה ובטוחה.
בסיום הבדיקה נסעתי עם נציג החברה לשקילה הממצאים היו:
משקל הרכב ריק, עם מיכל דלק לא מלא, היה 3450 ק"ג . שהוא 50 ק"ג יותר מהמותר בחוק שהאוטו אמור להיות עמוס. כאשר המשקל המותר להעמסה הוא עוד 1000 ק"ג. (ברשותי אישורי הקילה מהמכון)
פניתי לחברה מכיוון שהנסיעה ברכב אינה חוקית וכאמור לא תשרת את צרכיי ובגלל עוגמת הנפש דרשתי את כספי על הבדיקה בחזרה. עליי לציין כי לא היה ביני לבין החברה שום הסכם לבדיקה אבל מכיוון שהתוצאות היו כאלה ראיתי לנכון כי על החברה לפצות אותי על הוצאות הבדיקה והשקילה בסך 850 ₪ .
התשובה של מנהל הסניף מר רמי היתה. שלא היה ביננו שום הסכם ולכן אין הוא מעוניין לפצות אותי על הבדיקה.

רמי נראה המום לאור הבדיקה והבטיח לי שהוא יבדוק ויחזור אליי, כמובן שלא חזר וכאשר התקשרתי וביקשתי את כספי בחזרה מכיוון שאינני מעוניין לעשות עסקה עם חברה שכזו. קיבלתי את התשובה הנ"ל בטון עצבני וכועס.

לטיפולכם אודה .


שייט ליאור

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה