פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על רשלנות של נהג הגרר בחברת שלמה סיקסט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
חברת שלמה סיקסט אצלה אני מבוטח על גרירה ושירותי דרך הוזמן
ביום שישי שרות גרר לרכב מסוג דייהו מאטיס בצבע כחול הרכב הגיע לאפסנה והיום יום א' 21.10.07 בשעות הבוקר הגיע הרכב למוסך גאנם את נעמה לכתובת החרמש 15 ב א.ת בכרמיאל יש לציין שהבעיה שהייתה ברכב היא לא חשמלית הרכב הגיע למוסך כשהאזעקה ברכב פועלת בלי הפסקה ושנהג הגרר לא עשה דבר בכדי לנטרל אותה וכך נגרם נזק בלתי הפיך למצבר והוא התרוקן כהוכחה לכך ניתן לפנות לבעל הבית במוסך ולבדוק איתו את הנושא כי הם קיבלו את הרכב ודיווחו לי על כך שהיו צריכים להשתמש בכאבלים בכדי להניע את הרכב והוא הגיע כשהאזעקה ברכב פועלת המצבר ברכב חדש יחסית ולא היה בעיה חשמלית ברכב וגם היא לא נוצרה עקב התקלה שבגללה הרכב הגיע למוסך כך שבכל מצב לא ניתן להתעלם מרשלנות אפסנת הרכב והתנהגות נהג הגרר שגרמה לכך שהמצבר ברכב יתרוקן במקביל נבדקה במוסך שלא יהיה ספק שלרכב אין שום בעיה חשמלית שגרמה למצבר להגיע למצב אשר הוא הגיע מלבד כך ששכחו לכבות את האזעקה
אני רואה מקרה זה בחומרה רבה ודורש פיצוי הולם כי חברת שנפ של המצבר ברכבי לא מכסה התרשלות שנגרמה עקב חוסר תשומת לב והיא לא תחליף מצבר תקין אשר התרוקן עקב התרשלות
כספי סוג הנזק :
החלפת המצבר לחדש פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה