פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול ברטיס אשראי בעבור השכרת רכב בחו"ל במסגרת טוס וסע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש שעבר הזמנו נופש באיטליה -טוס וסע הכולל טיסה והשכרת רכב ל 8 ימים
את ההזמנה ביצענו דרך חברת הנסיעות טרוול נט שברחוב הירקון בת"א אצל סוכנת בשם נטלי ושילמנו מראש במזומן בעבור החבילה.כאשר חזרנו לארץ הופתענו לגלות כי חוייבנו בכרטיס האשראי בסכום של 145 יורו ע"י חברת השכרת הרכב באיטליה(מג'יורי),כאשר התקשרתי לסוכנת הנסיעות לברר את העניין היא התנערה מכל אחריות והפנתה אותי לחברת שלמה השכרת רכב לבדוק איתם את פשר החיוב.מיד התקשרתי לחברת ההשכרה ולאחר שהצלחתי להגיע למח' השכרות רכב חו"ל,שוחחה עימי נציגה מטעמם בשם רעות שציינה בפני כי הם צריכים לברר את העניין עם חברת השכרת הרכב באיטליה ושזה לא זמן כי האיטלקים מגיבים לאט.אני חייב חציין כי ממש התרעמתי על תשובתה זו משום שבעידן טכנולוגי מתקדם ניתן לשגר אימייל ולבדוק את הנושא די במהירות והתחושה שקיבלתי היא שהשימוש לרעה בכרטיס האשראי שמסרתי לפיקדון בדלפק השכרת הרכב בחו"ל,נעשה בקלות ראש,במיוחד כשמסרתי וואצ'ר המעיד על תשלום מראש בעבור השכרת הרכב.
אבקש רק לציין כי הזדכנו על הרכב לאחר 7 ימים עקב שינוי בתכניות שלנו בעוד ששילמנו על 8 ימי השכרה,אך על כך אין לי טענה. כמובן שהחזרנו את הרכב עם מיכל דלק מלא כפי שנתבקש,והזדכנו עליו בסניף החברה בפירנצה לאחר שבדקנו עם הנציג בשדה התעופה בורונה כשקיבלנו את הרכב,שהדבר אפשרי.כמובן שברשותי כל הקבלות המעידות על התשלום מראש.
אני פונה אליכם בבקשה כי אולי חברת שלמה השכרת רכב תאיץ את הטיפול בפנייתי זו מכיוון שעד כה לא זכיתי לשום עידכון בנושא מלבד התשובה שיש להמתין לתשובה מהאיטלקים והדבר אורך זמן וזאת לאחר שגם שיגרתי בפקס את תלונתי בעניין. סוכנת הנסיעות שניסיתי לפנות אליה שוב בנושא,אמרה לי כי חברת השכרת הרכב כבר "איימה" עליה שיש להמתין ואם תפנה שוב בנושא זה ,הם לא יטפלו בבעיה.
להלן הטלפונים אליהם פניתי:שלמה השכרת רכב (רעות)03-9297777
טרוול נט-(נטלי) 03-5106510
בתודה מראש על עזרתכם
חן קורולנקו
כספי סוג הנזק :
טיפול בחיוב הכפול השגוי וקבלת הזיכוי במהרה פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה