פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור דלק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
סניף ת"א ארלוזורוב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-07/02/08 (ד') קבלתי רכב חלופי (בגין רכב במוסך) מסוג יונדאי אקסנט עם מיכל ריק. הבטיחו לי שאין בעיה - תחזירי עם מיכל רק. הסכמתי, לקבל רכב זה, למרות שהוזמן עבורי רכב מקטגוריה אחרת כי היתי קצרה בזמן.
יום למחרת 08/02/08 (ה') התקשרה פקידה ודרשה שאמסור את הרכב עקב תקלה שנתגלתה בו. היא עמדה בתוקף על החזרת רכב מידית למרות שהחזרתו היתה מתוכננת ליום שישי. נאלצתי לצאת במהלך יום עבודה ע"מ לקבל רכב אחר מידי נהג - יונדאי גטס עם מיכל כמעט מלא.
סה"כ נסעתי ברכב הראשון מתחנה לעבודה, מעבודה הביתה ומהבית לעבודה - על נסיעה בת 3-4 ק"מ = 12 ק"מ.
ברכב השני נסעתי מעבודה הביתה ויום למחרת - מהיבת למוסך ולתחנת הירקון - בערך 15-18 ק"מ.
ב-09/02/08 (ו') החזרתי את הרכב השני בתחנת הירקון. פקידה שקבלה אותו דרשה תשלום של 75 ש"ח עבור דלק לרכב ראשון. הראתי לה ניירת המוכיחה שקבלתי רכב עם מיכל רק, היא הסבירה זאת טלפונית לפקידה בסניף ארלוזורוב והבטיחה שאין חיוב.

ב-16/03/08 גיליתי בתדפיס כ. אשראי שבוצע חיוב על סך 75 ש"ח ע"י שלמה סיקסט. מאז, אני מתקשרת יום-יום לסניף ארלוזורוב האמור לטפל בכך והן מצידם טוענים ש"קבלת רכב עם קצת דלק, והחזרת רק". אני לא מבינה איך אפשר למודד את ה"קצת דלק". מנגד, אני טוענת שקבלתי את הרכב השני עם מיכל כמעט מלא והחזרתי אותו קילומטר אחרי תדלוק מלא (יש חשבונית) ובנוסף ספגתי שרות גרוע, קבלתי רכב מקטגוריה אחרת ועוד היתי צריכה לבזבז זמן עבודה על החלפת רכב. החיוב נעשה ללא ידיעתי, בדיעבד, לאחר שבמעמד החזרת הרכב הבטיחה הפקידה שדברים סודרו ונסגרו.
אבקש עזרתכם בנושא, פקידות סניף ארלוזורוב פשוט לא מתחמקות ולא מחזירות טלפונים. שם מנהלת סניף - זהר, סגנית - קרן ופקידה שטיפלה - טוני.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
זיכוי והתנצלות פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה