פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שד' ההסתדרות 48 צ'ק פוסט, חיפה, חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באנו לחברה עם מטרה לרחוש רכב יד ראשונה-ליסינג.הסוכן יציג לנו טופס בדיקת רכב ממכון "השרון"בטופס הבדיקה צויין שברכב הכול תקין חוצמי ליקויים בעלי משמעות נמוכה בשילדה ומרכב. הסוכן תען כל הזמן שאם נעסה טסת לפני קנייה ויתגלו בעיות כלשהם במנוע או תאונה ,נהיה זכאים לבדיקת רכב אחר ללא תשלום. נדרשנו לחתום על החוזה ולשלם מקדמה בסך 3000 שייח כדי לשריין את הרכב ולקחת לבדיקה ששלמנו אליה 400 שייח.בבדיקה נתגלו ליקויים הבאים:תקלה במערכת דלק והצתה,תקלה בבלם חניה ועוד תקלות נוספות קטנות. בנוסף לכול זה יתגלה בעייה במנוע-הספק נמוך 70 קייס במקום 91 ק"ס. הסוכן יסביר לנו שזה לא תקלה רצינית אלה צריך לעסות כיוונים למנוע .וכל זה בלי שגורם מוסמך בדק את הבעייה שיתגלה.לבקשתנו לזקות אותנו בבדיקת רכב אחר כמו שסוכם בפגישה הראשונה,ניתקלנו בסירוב מוחלת,כי סוכן טוען שתקלה לא רצינית. ב 12.11.08 כבר ניגשנו למשרדים עם תקווה שיהיה ניתן לפתור את אי הבנה ונתקלנו ביחס מזלזל.ומה שעניין את הסוכנים שלא נפריע להם בלרמות לקוחות חדשים ש עדיין לא בכיס שלהם. הפתרון היחיד שקיבלנו זה מס' פקס של מנכ"ל. לאחר טלפונים רבים היגענו למזי - פקידת מנכ"ל - לפי תענתה . גם לה הסברנו את כל הבעייה- היא חזרה עם תשובה לאחר שעה - שתשובתה הייתה "אין בעייה עם מנוע - זה רק בעיית כיוונים " . לשאלה שלנו איך ידועה לה על אופן וגודל התקלה -היא ענתה בתוקפנות שלקח לה הרבה זמן לבדוק והיא עשתה את זה מול מוסך מורשה של חברת "יונדאי" .גם היה הוסבר לנו שלא מגיעה לנו בדיקת רכב אחר על חשבון החברה וגם במידע ונבטל את העסקה סביר להניח שהמנכ"ל יחלית שאנו לא זכאים להחזר כספינו כי אין שום בעייה ברכב. לאחר השיחה עם פקידה היתקשרנו לבעל המוסך כדאי לשמועה ממנו על מצב האוטו והוא אמר שעדיין לא בדק את הרכב ולא יכול לתת תשובה על גודל הבעייה בלי לבדוק את הרכב .יש לציין שבעל המוסך של "יונדאי" היה מופתע שקיבלנו תשובה על מצב האוטו עם תענת הפקידה שרכב כבר נבדק על ידו.כל זה חיזק בנו את הרגשה של חוסר אמינות וחוסר מקצוענות בחברה.
כספי סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה