פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת צרכנים, אי עמידה בהתחיבויות וחיוב שלא כדין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז עזריאלי 1 כתובת:
מגדל עגול דרך בגין 132 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנידון ביטוח רכב בחברת שלמה סיקסט דרך סוכנות רוזין.
בתאריך ה 26-4-09 רכשתי רכב מניו קופל וקיבלתי הצעת ביטוח לפיה ביטוח הרכב יכלול בין השאר כל נהג מעל גיל 24 כולל נהג חדש מצ"ב העתק הצעה סעיף 3 וסעיף 6.

חתמתי על ההצעה והחזרתי לחברה .אישרתי שההצעה נתקבלה והתשלום בוצע.
שבוע וחצי לאחר מכן קיבלתי פוליסה השונה לחלוטין מהצעת הביטוח והיא אינה כוללת את הנ"ל(כל נהג מעל גיל 24). מצ"ב פוליסה.

פניותי לסוכנות הביטוח רוזין ולחברת הביטוח שלמה סיקסט לא זכו להתייחסות עניינית ונדרשתי להשלים הפרש בסך 1400 שח תוך איומים על ביטול הפוליסה
פניה למשטרה ואחרים.

יש לציין פניתי לנציג תלונות הציבור בחברת שלמה מר שלמה מוסלי והעניין עדיין לא נפתר

דבר נוסף עם קניית הרכב הובטחה לי פוליסת ביטוח חובה עם עשיית ביטוח מקיף גם מזה חברת שלמה סיקסט התנערה(הם מתרצים הדבר שקיבלתי הנחה במקום דבר שלא היה ולא נברא וגם לדבר זה יש לי סימוכין רשמיים של ניו קופל.

מרגע חתימתי על הצעת הביטוח, הרי שלהבנתי זה מה שמחייב.

יש לציין שבוצע חיוב בכרטיס האשראי של ההפרש בסך 1344 ללא אישורי והדבר כמוהו כגנבה.
פניותי לחברת הביטוח לקבל הבהרות נתקלו ביחס מזלזל ואי רצון לתת תשובות

אם כך הדבר מה יהיה כאשר אצטרך את עזרתם בעקבות מקרה ביטוחי.

אודה לקבלת התייחסותכם בעניין

בתודה .


מספר פוליסה 11001872009

כמו כן ברשותי כל המסמכים הרשמיים עם ההבדלים במחיר בחותמת של ניו קופל-שלמה סיקסט. וגם תיעוד חילופי המיילים ואישורי פקס בין הצדדים.
הנזק הכספי מתבטא באלפי שקלים
הצעה מקורית 2825 שח נכון להיום שילמתי 5369 שח(כולל ביטוח החובה שלא קיבלתי לפי תנאי החוזה)
פירוט.
>>מקיף 4169 שח במקום 2825.
>>חובה 1200 שח במקום 0.





הבהרה ניו קופל ושלמה סיקסט הם ישות אחת ומכירת רכב תוך הבטחת שווא לביטוח גובלת בהונאה. וחיוב של כרטיס האשראי שלא כדין ללא אישורי ולאחר שהתנגדתי לדבר כמוהו כגנבה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה