פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין תאונה שנגרמה שלא באשמת משכיר הרכב, התחמקות מהחזר התשלום במשך יותר משנה, יחס מזלזל נושא התלונה:
רפופורט נדב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' בני ברית 83 אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על מסכת של תלאות שעוברת אימי בחברת שלמה סיקסט מאז התאריך 20/8/2008, כאשר משאית נסעה לאחור ושפשפה את רכבה השכור, מה שגרם לנזק פעוט שאינו באשמתה. נגבו ממנה מיידית 577 דולר, עם הבטחה כי יוחזרו לה תוך שבועיים שלוש. מאז עברה מסכת תלאות המפורטת בתלונה שלהלן:
1. באוגוסט 2008 בעלי ואני שכרנו רכב משלמה סיקסט בסניף אשדוד, בתאריכים 4/8-25/8/2008
2. בתאריך 20/8/2008, כמה ימים לפני תאריך החזרת הרכב, פגעה בנו משאית כאשר עמדנו מאחוריה ברמזור. התאונה קרתה בשעה 12:20 בצומת בני עייש – עמדנו מאחורי משאית באור אדום, לפתע המשאית התחילה לגלוש אחורה, ציפצפנו אך המשאית המשיכה לגלוש ופגעה ברכב שבו נסענו. לא היה באפשרותנו לזוז אחורה כי מאחורינו עמדה מכונית. החלפנו עם הנהג הפוגע פרטים, הוא היה מאוד לחוץ וחוץ משמו – ישראל ג'מיל, ומס' הרישוי של המשאית לא נתן לנו יותר פרטים אך נתן לנו את פרטי המעסיק שלו – ד.ד.ש מפיצי הדרום, חברה לשיווק בע"מ ומס' טלפון 054-2424-217.
3. הנזק שנגרם היה קל – חור קטן במכסה המנוע. למשאית לא נגרם כל נזק, מה שגרם לנזק ברכב שלנו היה קצה ברזל שבלט מהמשאית ונתקע במכסה המנוע. מיד אחרי החלפת הפרטים נסענו לסניף סיקסט באשדוד והם שלחו אותנו להגיש תלונה במשטרה. סיכמנו איתם שמכיוון שהנזק קל ולא השפיע על תפקוד הרכב לא נחליף אוטו ונחזיר את הרכב בתאריך המתוכנן. התלונה הוגשה במשטרת התנועה באשדוד ביום התאונה – 20.08.08 . (יש עותק של התלונה)
4. כמו כן יצרנו קשר עם המעסיק של הנהג הפוגע וקיבלנו מהם:
כתובת : קבוץ גבעת ברנר, 60948
שם בעל הפוליסה: דוד – ד.ד.ש מפיצי הדרום
מס' הפוליסה: 0034480618-08/2
שם סוכן הביטוח של הפוגע: אשר או עדי
טלפון של סוכן הביטוח: 09-7680710
סוג הרכב הפוגע: משאית הידראולית
מס' הרכב הפוגע: 83-482-15
את כל הפרטים מסרנו לסניף שלמה סיקסט באשדוד ביום החזרת הרכב 25/08/08 , כמו כן הם קיבלו עותק של התלונה במשטרה.
5. ביום המיועד החזרנו את הרכב לסיקסט. כאשר שילמנו את דמי שכירות הרכב הם אמרו לנו שאנחנו חייבים לשלם דמי השתתפות על הנזק שנגרם לרכב – סכום נתון שלא קשור לעלות האמיתית של התיקון. כאשר טענו שהתאונה התרחשה שלא באשמתנו הם הבטיחו שהם יפנו לחברת הביטוח של הנהג הפוגע, יטפלו בקבלת החזר התיקון ותוך שלושה חודשים אנחנו נקבל את כספנו בחזרה. הסכום שסיקסט גבו מאיתנו הוא 577.50$
6. . בנובמבר 2008 התקשרתי לסוכנת הביטוח של ד.ד.ש – עדי כדי לבדוק אם סיקסט הגישו תביעה בגיננו, נאמר לי שלא הוגשה תביעה וכי החברות החליטו לסגור את הענין ביניהן מבלי להגיש תביעה. מכיוון שכך התקשרתי להנהלת חשבונות של ד.ד.ש ודיברתי עם ילנה במספר טלפון 08-944-3910 , ילנה היתה מאוד חביבה ואמרה שהחברה שלהם מודעת לתאונה ומוכנה לקחת אחריות אך סיקסט לא שלחו להם את החשבון על התיקון. היא אמרה שהיא יודעת שהרכב תוקן מיידית ועלות התיקון היתה בסביבות 1000 ש"ח אך טענה שאין לה את החשבונית. היא הציעה לי להתקשר להנהלת חשבונות של סיקסט לגברת אסתר שפיגל ב 03-6070555 ולדבר איתה. ניסיתי לעשות זאת אך כאן התחילה מסכת שלמה של גלגול אחריות. העבירו אותי מטלפון לטלפון ובסופו של דבר טענו שהם בכלל לא מטפלים בזה. בשלב מסויים הצלחתי להוציא מאחת הפקידות או מסוכנת הביטוח של סיקסט ( אני לא זוכרת) מס' ארוע – 2035274 דבר שהוכיח לי כי במקום כלשהו אכן התיק מתגלגל בסיקסט . את כל הטלפונים האלה עשיתי מחו"ל.
7. ב- 24/11/08 כאשר ראיתי שאני לא מצליחה לקבל תשובה סבירה לגבי מועד החזרת הסכום שנגבה ממני, התקשרתי לאור אסולין מנהלת סניף סיקסט אשדוד ושאלתי אותה מה קורה עם התביעה ומתי אני אקבל את כספי בחזרה. אור אמרה לי שהיא העבירה לזיכוי וזה לוקח כשבועיים שלושה. חיכיתי בסבלנות אך הזמן עבר ושום דבר לא התקדם. כאשר דיברתי שוב עם אור היא שלחה לי אימייל ב-12/15/08 ובו כתבה כי היא עשתה טעות ונתנה לתביעה פרטים מוטעים. לאחר בדיקה חוזרת נאמר כי התביעה כבר הוגשה ולכן צריך להמשיך ולהתאזר בסבלנות. (יש לי צילום של המכתב).
8. חיכיתי בסבלנות !! כאשר עבר עוד זמן ועדיין לא קיבלתי את כספי בחזרה פניתי לבני נדב רפופורט המתגורר בארץ כדי שיעזור לי בענין. הוא פנה לסיקסט והתברר ששום תביעה לא הוגשה – לא לחברת הביטוח של ד.ד.ש ולא לד.ד.ש ישירות! נאמר לו שעורך הדין של סיקסט מטפל בענין.
9. נכון להיום 8/9/2009 עד כמה שידוע לי סיקסט לא טיפלו בעניננו כפי שהיו אמורים לעשות. הם גבו ממני כסף תוך ידיעה ברורה שהרכב שבו היינו בזמן התאונה נפגע בלי שיכולנו לעשות דבר כדי למנוע זאת. באחריותם היה לפנות לחברת הביטוח של הנהג הפוגע והם התרשלו לעשות זאת. הם גבו מאיתנו סכום גבוה בהרבה מסכום התיקון ולא רק שלא ניסו לקבל את סכום התיקון מחברת הביטוח של הנהג הפוגע אלא גם לא טרחו להחזיר לנו את הכסף הנוסף שגבו מאיתנו. אני וגם בני נדב התקשרנו לפחות עשר פעמים לסניף אשדוד של שלמה סיקסט על מנת לברר מה קורה עם הנושא, אולם בכל פעם נענינו כי הנושא בטיפול מחלקת תביעות וכי יחזרו אלינו. מעולם לא חזרו אלינו בטלפון. היחס בו נתקלנו היה פוגע ומזלזל.
10. משום מה אין לי חשבונית מסיקסט על הסכום שנגבה בגין התאונה, הם לא כללו את הסכום במסמך שנתנו לי כאשר החזרתי את הרכב ושילמתי 945.95$. אבל הסכום מופיע בדו"ח האשראי החודשי שקיבלתי מחברת מאסטר קארד.
11. נוסף על כך, שמרתי את כל המסמכים הקשורים לאירוע זה.

בברכה,
תקוה שפירו



כספי סוג הנזק :
החזר הסכום שנלקח ללא שום סיבה פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה