פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מוחלטת!< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני משכירה על בסיס חודשי משלמה כבר מעל חצי שנה.לפני מספר ימים התקשר אליי נציג השכרה של פ"ת בשם משה ואמר לי שהוא מנסה מספר מעמים להעביר לי את הויזה (בשביל חודש הבא) ואין אישור,הסברתי לו שבגלל שבדיוק באותו היום מתחייבת לי הויזה אז הוא לא מצליח ושינסה למחרת לאחר שתתפנה,ובכך הסתיימה שיחתנו.לאחר ימים מספר אני מסתכלת בחיובים העתידיים שלי בויזה ורואה בצפוי לרדת לי חיוב משלמה של 6000 ש"ח שזה כמעט כפול שלוש מהחיוב הרגיל שלי,תגובתי הייתה תהתקשר אליהם ולעדכנם,נתקלתי בצלילי המתנה ארוכים ולאחר שענתה לי נציגה ושמעה את סיפורי השאירה אותי על צלצול המתנה (ללא כל עדכון שכך עומד לקרות) ואז ענתה לי נציגה אחרת ושוב נאלצתי להסביר את המקרה ושוב הושארתי על המתנה וכך קרה עוד מספר פעמים עד שבפעם החמישית או שישית ביקשתי מהנציגה לא להשאיר על החזק אז היא הסכימה ואז לקחה את מספר הטלפון שלי ואמרה שתברר וכבר תחזור אליי כעם תשובות,המתנתי כ-40 ד'ק ואף אחד לא חזר אליי! חייגתי שוב ושוב עברתי מ'ס אנשים שלכולם אני צריכה להסביר עד שהגעתי למשה,אותו נציג שבעצם חייב אותי לפני מ'ס ימים,הסברתי לו ותגובתו הייתה שלא הסניף שלהם חייב ואני הגבתי שאותי שלי זה לא ממש משנה כי מבחינתי אני משכירה רכב משלמה וכרגע הוא מייצג את "שלמה" תגובתו הייתה שאם אותי זה לא מעניין אז גם אותו לא מעניין (בנימה מעט תקיפה) לאחר הסברים ותחנונים מצדי שיבטל את החיוב הקרוב מכיוון שזה חורג ממסגרתי וכרגע אינני יכולה להתשמש בויזה עקב כך (בעוד שעומד חודש שלם לפניי לשימוש בויזה) הוא ענה שלא יכול להבטיח לי שזה יקרה בקרוב ושזה יקרה עד יום החיוב,מה שאני לא יכולה להסכים עמו עקב הצורך שלי בויזה על מנת לשימוש עצמי לצורכיי האישיים מעבר לרכב,הוא המשיך להתעקש על כך למרות הסבריי וכשביקשתי לדבר עם המנהל,כדי לקבל פתרון ממנו לאחר ניסיונות שווא מנציגיו משה לא הסכים להעביר לי אותו אז לא נותר לי אלא לבקש ממנו שישאיר לו את מספר הנייד שלי ואת בקשתי שיחזור אליי באותו יום לטיפול בבעייתי.יש לציין שעברו שלושה ימים ולא התבטל החיוב ולא קיבלתי שיחה מהמנהל,שי,ואינני יודעת מה לעשות עם זה,אני מרגישה חסרת הונים מול החלטתם לחייב,הרי זה כמו שהשארתי להם את ארנקי פתוח והם בחרו לחקת ממנו כרצונם ללא כל הצדק!
נזק כספי סוג הנזק :
צריך להמצא ע"י "שלמה" פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה