פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת רכב בכביש בחו"ל בגלל תקלה מכנית נושא התלונה:
פודמן  ברוך שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני השכרתי רכב מקבוצה IDMR קבוצה נחשבת כרכב גדול ונוח וברכב התגלתה תקלה מכנית בזמן נסיעה ולא היה ניתן להמשיך לנסוע .לאחר שיחה עם נציג בחו"ל חברת SIXT אומרת שישלחו רכב אך לא אומרים מתי אני נתקעתי בתאריך 17.6.10 בכביש בשעה 18:20 שעון סלובניה את הרכב שלהם גררו לאחר כ 5 שעות אך לספק לי רכב חלופי לא סיפקו אלה לאחר כ24 שעות לאחר אין ספור שיחות טלפון עם כל מי שהיה יכול לעזור נאמר לי שבתאריך 18.6.10 יצרו איתי קשר בשעה 07:00 כי אין להם רכב להחלפה מיותר לציין שהרכב נתקע באמצא שום מקום ללא אוכל ובקושי יכולתי וזאת לאחר שיכנועים רבים לשכור חדר בסמוך לכביש ללילה למחרת לאחר שאף לא יצר קשר יצרתי קשר עם הנציגים בחו"ל והם אומרים שהם יודעים ואין בנמצא כרגע רכב ולו רכב קטן יותר אני הושארתי כך למשך כ 24 שעות ללא יכולת לצאת לקנות אפילו אוכל וכך נשארתי עד קבלת הרכב המחרת בשעה 16:30 מיותר לציין שאת עוגמת הנפש שהיתה לא ניתן להעריך כשאתה נשאר בחו"ל ללא אוכל ורעב ומחכה שחברה תתין לך פתרון שכן את כספם לקחו מראש וכל השאר לא מעניין ברצוני לתבוע את החברה שלא דאגה ללקוח שלה בחו"ל וזאת בגלל תקלה מכנית ברכב
כמו כן כמובן את הפסד של יום מתוך 7 ימין שלא הגעתי את אותם מקומות שהיו מתוכננים מס' הזמנה 0252413 בחו"ל מס' הזמנה 7072016156 הוזמן בחברת ליר סוכנות נסיעות בנצרת עילית
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ועל בזבוז הזמן שהרס חלק מהחוויה בטיול החו"ל פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה