פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, הונאה ובקשה להחזר כספי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית דגן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.7.2010 הגעתי לסניף שלמה SIXT בבית דגן (Outlet) במטרה לרכוש רכב מיד ראשונה מליסינג, מתוך תחושת בטחון שמדובר בחברה מוכרת, אמינה, יציבה ובעלת "שם טוב" בשוק הרכב.
נתקבלתי בסניף בסבר פנים יפות, היחס היה טוב ואף הוצעה לי "מציאה חמה" ע"י עובדי הסניף (אבי ולירון). מדובר ברכב מסוג יונדאי GETZ, שנת 2007 (מ.ר: 5369662).
לאחר שסיכמנו על מחיר הרכב, הוחתמתי על חוזה (מס' 95917) לצורך שריון הרכב, כאשר לא צוינה מקדמת תשלום כלשהי בחוזה. לאחר מכן נאמר לי בע"פ כי עליי לשלם 500 ₪ לטובת שריון הרכב ואת היתרה (51,500 ₪) אשלם לאחר בדיקת הרכב במכון בדיקה ממוחשב. באותו היום בוצע חיוב ע"ס 500 ₪ בכרטיס אשראי וסוכם בע"פ כי הרכב יהיה זמין לבדיקה ביום ראשון (4.7.2010) בשעות הבוקר המוקדמות וכי ניתנת לי אחריות באם הבדיקה תעלה בעיות של גיר, שילדה או מנוע. בסניף עודכנתי בהיסטוריית הטיפולים של הרכב (טיפולים שגרתיים) ולא נמסר לי שום מידע על הרכב מעבר לכך.
ביום ראשון, 4.7.2010, נתקלתי בעוולות שירותיות חמורות. הרכב לא היה זמין לבדיקה בשעות הבוקר, כפי שהובטח לי, נציגי הסניף מבטיחים שיחזרו אליי טלפונית ולא עושים זאת ואני מוצא עצמי במציאות השונה לחלוטין מכפי שציירו לי אותה ביום שישי בסניף.
רק לאחר התעקשות חוזרת מצידי נשלח עבורי נהג עם הרכב לצורך בדיקת הרכב במכון בדיקה באור יהודה ("קומפיוטסט") ורק בסביבות השעה 15:00 , כך שהפסדתי יום עבודה לשם כך.
לא זו בלבד, אלא שכאשר עדכנו אותי, בסביבות השעה 14:00, שהנהג בדרך אליי וכי הוא ייצור עימי קשר לפני ההגעה למכון הבדיקה באור יהודה, רק באותה עת גם עדכנו אותי שהרכב עבר תיקוני צבע ופח (דברים שלא אמרו לי כגילוי נאות ביום שישי). בנוסף, הנהג לא התקשר אליי לפני הגעתו למכון הבדיקה כדי שאיערך בהתאם, אלא הוא התקשר אליי לאחר שהוא היה שם כבר 20 דק' (לטענתו) ואמר לי שאם אני לא מגיע עכשיו הוא עוזב את המקום, וזאת לאחר שחיכיתי לו יום שלם, כאמור.
ממצאי הבדיקה, שנמסרו גם לנהג מטעם החברה, העלו דברים חמורים, שהוסתרו ממני מלכתחילה, שעיקרן ליקויים בשלדת המרכב, כולל סימני פגיעה בקצות השלדה. אי לכך ובהתאם לזאת, מסרתי לסניף כי איני מעוניין לרכוש את הרכב ולא אף רכב אחר מחברת שלמה SIXT ודרשתי החזר כספי ע"ס 500 ₪, ששולמו לצורך שריון הרכב. נאמר לי כי אין שום בעיה וכי הליך הזיכוי לוקח עד שבועיים וכפוף לאישור מנכ"ל החברה והנהלת חשבונות. ביקשתי אסמכתא בכתב לדברים, אולם נמסר לי כי אין דבר כזה בחברה.
בשלב מאוחר יותר, בוצעו התקשרויות נוספות לסניף, הובטחו הבטחות, אך בפועל עדיין לא ראיתי זיכוי עסקת אשראי בחשבוני, נכון ליום כתיבת מכתב זה. בנוסף ביקשתי החזר דמי בדיקה (מחמת פגיעות בשלדת מרכב) ונמסר לי בתגובה שאני לא זכאי להחזר כספי על הבדיקה, אך אם אחליט בכל זאת לקנות רכב אחר דרך החברה יחזירו לי את דמי הבדיקה בחזרה.

לסיכום, להלן דרישותיי:
• זיכוי עסקת אשראי ע"ס 500 ₪ .
• החסר כספי ע"ס 375 ₪ - דמי בדיקת רכב במכון "קומפיוטסט".
• פיצוי בגין הפסד שעות עבודה – 200 ₪.

במידה ותרצו, אשלח לכם את דו"ח הבדיקה בשנית וכן קבלות.

עדכון: עובד הסניף בשם ערן משקר לי חדשות לבקרים בכך שהוא העביר את הטיפול להנהלת חשבונות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה