אי מתן שירות לפי התחייבות |
נושא התלונה: |
קיובצקי אריה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי רכב משלמה סיקסט במסלול של ליסינג מימוני. כחלק מהעסקה אני זכאי לשני טיפולים שוטפים לרכב בשנה הראשונה. כשהגיע המועד לקבל את השירות לא ניתן להשיג את המוקד, טלפנתי לעשרות מספרים, כשהבולטים בהם:
03-6964422, 03-6399289, 1-700-508-100, 1-700-501-502, 03-6299999 ועוד רבים אחרים שבכולם או שלא היה מענה או שהעבירו אותי למספר אחר!
מועד הטיפול של הרכב נגזר מהיקף הקילומטרים ומכיוון שאני לא מוכן לאבד את האחריות של הרכב שילמתי על הטיפול מכיסי בעלות של 800 ש"ח.
|
עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
תשלום עבור הטיפול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|