פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות לפי התחייבות נושא התלונה:
קיובצקי אריה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תל אבי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי רכב משלמה סיקסט במסלול של ליסינג מימוני. כחלק מהעסקה אני זכאי לשני טיפולים שוטפים לרכב בשנה הראשונה. כשהגיע המועד לקבל את השירות לא ניתן להשיג את המוקד, טלפנתי לעשרות מספרים, כשהבולטים בהם:
03-6964422, 03-6399289, 1-700-508-100, 1-700-501-502, 03-6299999 ועוד רבים אחרים שבכולם או שלא היה מענה או שהעבירו אותי למספר אחר!
מועד הטיפול של הרכב נגזר מהיקף כמות הקילומטרים ומכיוון שאני לא מוכן לאבד את האחריות של הרכב שילמתי על הטיפול מכיסי בעלות של 800 ש"ח.

כמו כן אני זכאי לשני טיפולים, 20,000 ו 40,000 (ביונדאי i30 זה כל 20,000)
כספי סוג הנזק :
אי מתן שירות לפי התחייבות פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה