אי מתן שירות לפי התחייבות |
נושא התלונה: |
קיובצקי אריה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אבי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי רכב משלמה סיקסט במסלול של ליסינג מימוני. כחלק מהעסקה אני זכאי לשני טיפולים שוטפים לרכב בשנה הראשונה. כשהגיע המועד לקבל את השירות לא ניתן להשיג את המוקד, טלפנתי לעשרות מספרים, כשהבולטים בהם:
03-6964422, 03-6399289, 1-700-508-100, 1-700-501-502, 03-6299999 ועוד רבים אחרים שבכולם או שלא היה מענה או שהעבירו אותי למספר אחר!
מועד הטיפול של הרכב נגזר מהיקף כמות הקילומטרים ומכיוון שאני לא מוכן לאבד את האחריות של הרכב שילמתי על הטיפול מכיסי בעלות של 800 ש"ח.
כמו כן אני זכאי לשני טיפולים, 20,000 ו 40,000 (ביונדאי i30 זה כל 20,000)
|
כספי |
סוג הנזק : |
אי מתן שירות לפי התחייבות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|