פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול גביה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 17/12/2009 נכנסתי למשרד שלמה סיקסט ברחוב סחרוב 18 בראש"לצ.
התעניינתי ברכישת רכב.
הציעו לי דייטסו סיריון במחיר 81000 ש"ח. מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי לצורך מקדמה על הרכב של 3000 ש"ח ("כדי שלא יחטפו לי אותו").
קבענו שאחזור ביום שני כדי להמשיך בתהליך.
ביום שני ה21/12/2009 חזרתי לסניף קצת פחות שמח מכיוון שראיתי רכבים זהים לנ"ל במחירים נמוכים יותר משמעותית.
מפה לשם במהלך שיחתנו ביקשתי הצעות גם על רכב חדש בעקבות פרסום במקום.
הנציג שדיברתי איתו הפנה אותי למר אבי אוחיון בסניף שמטפל בזה.
בסופו של דבר חתמנו על עיסקה לרכישת רכב מזדה 2 חדשה כמובן לאחר שמר אבי אוחיון ציין שצריך קודם לבטל את העסקה הקודמת על הסיריון.
את תשלום המקדמה בסך 23337 ש"ח השהינו לאחר שתבוטל העסקה הקודמת.
יומיים לאחר מכן מתקשר אלי מר אבי אוחיון ומציין בפני שהתשלום ע"ס 3000 ש"ח בוטל ואני יכול להעביר את המקדמה וכבר להגיע לקחת את הרכב.

התשלומים על המזדה ירדו בהוראת קבע והתקבלה אסמכתא כתובה כל חודש בדואר.
כעבור מספר חושים אני רואה שיש לי מידי חודש חיוב בכרטיס האשראי לטובת שלמה סיקסט - 3000 ש"ח מחולקים ל-12 תשלומים.
התקשרתי לשירות לקוחות של שלמה סיקסט והם העבירו אותי לסניף המדובר כאשר אחד הנציגים שענה מעביר אותי לילנה (כמדומני) מנהלת החשבונות שאומרת שתבדוק ותחזור אלי. גב' ילנה לא חזרה אלי.
כאשר פניתי שוב הפנתה אותי לבחורה בשם אילנית מהנהלת חשבונות של החברה לטענתה.
גב' אילנית לא כל כך ידעה על מה מדובר וגם לא כלכך רצתה לעזור.
גם היא הבטיחה שיחזרו אלי .
גם הפעם לא חזרו אלי.
כאשר יצרתי איתה קשר אמרה שזה בבדיקה.
ביקשתי לדבר עם מנהל ואכן לאחר מספר שעות חזר אלי גלעד מנהל סניך ראשלצ שלא ידע דבר על המקרה ולכן הבטיח שיחזור אלי. גם מר גלעד עדיין לא חזר אלי.
בינתיים ממשיכים לרדת חיובים בכרטיס האשראי שלי ואני ממשיך לרדוף אחרי מישהו בשלמה סיקסט שיסדר את המעוות.
אגב, לא מצאתי שום אפשרות לתיבת תלונות בשלמה סיקסט.
אודה לכל עזרה\עצה לפתרון.
תודה
עוגמת נפש\ סוג הנזק :
החזר התשלומים בנוסף לפיצוי ועוגמת נפש פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה