פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה רבה מהיחס ע"י מכתב פוגע במיוחד נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני מעל לשנתיים רכשתי רכב בליסינג פרטי דרך שלמה סיקסט באר שבע.
כלל התשלומים הועברו בזמן ולא היה אף לא אירוע אחד לא תקין מול החברה.
הבוקר- יום שישי ה- 21/10/10 אני מגלה מכתב פוגע ומעליב בו נציגת שירות לקוחות בשם מורן מאיימת עליי על כך שלא עמדתי בתנאים של שליחת מסמכים בקשר לחוזה רכב- לא שלחתי פוליסת ביטוח עדכנית.
אתם צודקים לחלוטין- לא שלחתי, לא זכרתי שאני צריך. מה עם להתקשר ולדבר במקום לשלוח מכתב בו אתם אומרים שאם תוך 48 שעות אני לא שולח את המסמכים אתם רואים אותי כמפר את החוזה עם החברה הפרה יסודית? ככה אתם נוהגים בלקוחות שלכם? שפוט מעליב ובלתי נתפס. לא מתאים לחברה כמו שלמה סיקסט לנהוג כך בלקוחות. טלפון אחד והייתי מתנצל ואומר ששכחתי / לא ידעתי ומיד אני שולח.
דאגתם לסיים ב- "התראה נוספת לא תישלח"- עלוב מאוד!
תודה ורק טוב.
דודו.
עלבון סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה