פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק בגין תאונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
נחל זוהר 10 חנות 5 רמת בית שמש כתובת:
סניף בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעת היותי באילת ב-25/7/10 נכנסבי מאחור רכב (באשמתו) - כתוצאה מכך הטמבון נפגע קלות.הנהג הפוגע הודה שיהיה אשם והודיע שכאשר יגיע לביתו יודיע לחברת הביטוח.
כך גם אמר לנציג חב' ההשכרה שלמה סיקסט בשם גיא -בשיחה איתו ביום החזרת הרכב.
למרות הנזק הקל לרכב ,חב' ההשכרה לקחה את מלוא הסכום הנקוב בחוזה השכירות.
גיא מחב' ההשכרה הודיע שהסכום יוחזר במלואו תוך חודש חודשיים כיוון שהאשמה לא הייתה שלי אלא של הנהג הפוגע - אותו ח' ההשכרה צריכה לתבוע.
נהג הרכב הפוגע יצר עימו קשר כעבור חודש וחצי וביקש לדעת מדוע חב' ההשכרה עדיין לא פנתה לחב' הביטוח שלו. גיא מחברת שלמה סיקסט מתחמק משיחותיי מס פעמים בטענה שיחזור אליי - דבר שלא נעשה. אבי התקשר אליו כעבור יומיים וביקש ממנו לטפל בתביעה כדי שהכסף יוחזר.
נכון להיום לא הוגשהתביעה לחברת הביטוח של הרכב הפוגע מחב' שלמה סיקסט.
ב- 10/11/2010 אחר הצהריים- נפגשתי עם גיא מחב' ההשכרה- הוא אמר שהנושא בטיפול, ביקשתי לראות מסמכים המעידים על כך שהוגשה תביעה- אך הוא טוען שהוא "לא מוצא אותם". להערכתי נוח לח' הביטוח לגבות ממני 2,006 ש"ח מול נזק שאינו עולה על 500 ש"ח - ולכןאינם ששים להחזיר לי את המגיע לי - מכן -רווח ישיר לחב' ההשכרה.
בזבוז זמן ואנרגיה סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה